Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Algemeen - Onroerend Goed
Eigen voorselectie te bezichtigen huizen

Eigen voorselectie te bezichtigen huizen

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 20-11-07, 16:38   #41
Yvonne Roelofsen
Actief Lid

Yvonne Roelofsen's avatar

Nationaliteit:
weet er alles van.... huizen gaan daar als "warme broodjes" en het is heel vaak onduidelijk wat er nu wel te koop is en wat al verkocht. wij hadden op een gegeven ogenblik een goed contact met tana en kregen dan adressen door van panden die nog op het internet moesten worden gezet, dan heb je net meer tijd...

maar gewoon volhouden !!!!

ron
Yvonne Roelofsen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-11-07, 16:53   #42
Josef
VIP Lid

Josef's avatar

Nationaliteit:
ook gefeliciteerd Hilde! jaja, die klusvakanties...
's ochtends klussen, 's middags een wandeling met tussenstop(s) in de lokale kroeg.

veel plezier!
Josef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-11-07, 21:08   #43
HeiDi
Actief Lid

HeiDi's avatar

Nationaliteit:
Gefeliciteerd Hilde.ik kan me voorstellen dat je blij bent...... ik kan het me helemaal voorstellen.Heerlijk klussen en het is van jezelf..:-) :-) Nu nog de foto's, we wachten met smart

Wij wachten dus nog af een vriend/makelaar van ons is daar nu, en gaat weer enkele bekijken voor ons. De 1 zit een optie op tot half december, gek om te zeggen:-( maar we hopen dus dat die mensen hem niet nemen.... maar vaak doen ze dat wel

succes
HeiDi is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-11-07, 21:36   #44
Freddy2005
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Fantastisch Hilde, proficiat. Vorig jaar was er nog sprake van tijd zat en nu is het toch reeds zover. Ik ben benieuwd waar we heen moeten.
Freddy2005 is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-12-07, 09:18   #45
Pippin
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Inmiddels is een vriend van ons voor ons in Tsjechië wezen kijken. Hij wilde samen met ons een huis kopen daar, maar moet nu wegens gezondheidsredenen afhaken. Mijn man en ik hebben besloten om toch ons avontuur door te zetten...

De regio waar we ons nu op gaan richten is Broumovski. We gaan in de voorjaarsvakantie weer weekje naar Tsjechië met de kids en vast dat we dan wat pandjes gaan bekijken. Zou er dan nog sneeuw liggen?
Pippin is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed