|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 |
|
Actief Lid
|
weet er alles van.... huizen gaan daar als "warme broodjes" en het is heel vaak onduidelijk wat er nu wel te koop is en wat al verkocht. wij hadden op een gegeven ogenblik een goed contact met tana en kregen dan adressen door van panden die nog op het internet moesten worden gezet, dan heb je net meer tijd...
maar gewoon volhouden !!!! ron |
|
|
|
|
|
#42 |
|
VIP Lid
|
ook gefeliciteerd Hilde! jaja, die klusvakanties...
's ochtends klussen, 's middags een wandeling met tussenstop(s) in de lokale kroeg. veel plezier! |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Actief Lid
|
Gefeliciteerd Hilde.ik kan me voorstellen dat je blij bent...... ik kan het me helemaal voorstellen.Heerlijk klussen en het is van jezelf..:-) :-) Nu nog de foto's, we wachten met smart
Wij wachten dus nog af een vriend/makelaar van ons is daar nu, en gaat weer enkele bekijken voor ons. De 1 zit een optie op tot half december, gek om te zeggen:-( maar we hopen dus dat die mensen hem niet nemen.... maar vaak doen ze dat wel succes |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Legende
|
Fantastisch Hilde, proficiat. Vorig jaar was er nog sprake van tijd zat en nu is het toch reeds zover. Ik ben benieuwd waar we heen moeten.
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nieuw Lid
|
Inmiddels is een vriend van ons voor ons in Tsjechië wezen kijken. Hij wilde samen met ons een huis kopen daar, maar moet nu wegens gezondheidsredenen afhaken. Mijn man en ik hebben besloten om toch ons avontuur door te zetten...
![]() De regio waar we ons nu op gaan richten is Broumovski. We gaan in de voorjaarsvakantie weer weekje naar Tsjechië met de kids en vast dat we dan wat pandjes gaan bekijken. Zou er dan nog sneeuw liggen? ![]() |
|
|
|