Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Algemeen - Onroerend Goed
Aanleg infrastructuur

Aanleg infrastructuur

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 19-09-07, 10:16   #21
Actief Lid

HeiDi's avatar

Nationaliteit:
Je kunt ze ook een mail sturen,met je wensen dan sturen ze jou een mail terug met het aanbod wat er op dat moment is voor jouw profiel. Ik hou het liever op een makelaar in tsjechie aan te nemen,maar ieder z'n eigen
succes
HeiDi is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-09-07, 10:30   #22
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Maar nog even over die Septik, het ligt eraan of je grond in het natuurpark ligt of niet. Wij zitten net in het natuurpark, maar aan de andere kant van de weg 14 is het geen natuurpark en mag het (nog) wel, eventueel moet er een filter achter.
Esthertje is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-09-07, 11:56   #23
VIP Lid

RoJo's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
HeiDi schreef:
Bericht bekijken
Ik hou het liever op een makelaar in tsjechie aan te nemen,maar ieder z'n eigen
succes
Ook dan moet je eerst proberen referenties te krijgen. Een mooie site is geen garantie voor betrouwbaarheid.
RoJo is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-09-07, 14:31   #24
VIP Lid

hilde_kees's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
kukel schreef:
Bericht bekijken
Als je een septictank hebt en je gebruikt hem goed dan gaat er vrijwel schoon water de natuur in.
Alle afvalstoffen zijn al afgebroken.
Door vervuilende wasmiddelen etc, wordt de werking van de septictank verstoort en gaat er ook troep? de natuur in.

Rioolzuivering werkt volgens mij ook zo, alleen het proces versnellen ze door er lucht en wat bacterieen er bij te doen.
Waarom wordt het dan verboden? Kukel.

Ik kan me uit mijn jeugd nog stinkslootjes herinneren waar een pijpje niet echt schoon water in loosde. Ik weet niet of daaraan een septic vastzat.
hilde_kees is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-09-07, 17:55   #25
Actief Lid

doni's avatar

Nationaliteit:
Idd.vroeger was het (vooral op het platte land) de gewoonte om alles te lozen op het oppervlakte water....
Mijn overgrootvader bewaarde de vecaliën van het gezin en gooide deze als mest op de moestuin,de stukjes Khatolieke Illustratie zaten op de bloemkoolplanten.... Een septictank kwam toen niet voor bij de arbeidersgezinnen.
In een nog niet zo grijs verleden mocht er geen waswater meer op de sloten geloost worden ivm. fosfaatverontreiniging.

Groet Doni,

Groet, Doni
doni is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-09-07, 19:19   #26

kukel's avatar

Nationaliteit:
Waarom het verboden wordt?
Ik denk omdat er aan septictanks niets te verdienen valt.
Geen afvalheffingen en rioolbelastingen.

Maar vooral denk ik omdat mensen niet goed omgaan met de septictank en de substansie die er uit vloeit niet helder is.

Daarbij gelt dan ook nog dat veel mensen een eigen bron hebben en daardoor het drinkwater verontreinigd wordt.

Bij ons in Nederland is dat allemaal opgelost, geen septic meer aanwezig en dure heffingen als gevolg.
kukel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-09-07, 20:09   #27
Actief Lid

gerrit's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Esthertje schreef:
Bericht bekijken
Maar nog even over die Septik, het ligt eraan of je grond in het natuurpark ligt of niet. Wij zitten net in het natuurpark, maar aan de andere kant van de weg 14 is het geen natuurpark en mag het (nog) wel, eventueel moet er een filter achter.
Weet iemand ook wat het plaatsen van zo'n filter kost? Wij moeten waarschijnlijk een dergelijk geval plaatsen achter onze septic.

Alvast bedankt.
Gerrit
gerrit is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-09-07, 17:33   #28
VIP Lid

paula's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
gerrit schreef:
Bericht bekijken
Weet iemand ook wat het plaatsen van zo'n filter kost?
Reken voor een vakantiewoning op zo'n 18 000 Kc, anders is het toch al gauw 48 000 Kc! Er wordt namelijk verschil gemaakt tussen recreatiewoningen en woningen voor permanente bewoning.
paula is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-09-07, 21:10   #29
Actief Lid

gerrit's avatar

Nationaliteit:
Dank je !

Gerrit
gerrit is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-09-07, 00:32   #30
VIP Lid

char's avatar

Nationaliteit:
Kom op, Fleur!!! Reageer dan tenminste even!! Er zijn zoveel mensen die willen helpen, advies geven, domme dingen zeggen, etc Je kunt op dit Forum gewoon jezelf zijn. En dit is het belangrijkste: Je kunt hier Vrienden maken, zonder ze te kussen of zelfs maar een hand te geven!!!
char is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed