|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Actief Lid
|
Je kunt ze ook een mail sturen,met je wensen dan sturen ze jou een mail terug met het aanbod wat er op dat moment is voor jouw profiel. Ik hou het liever op een makelaar in tsjechie aan te nemen,maar ieder z'n eigen
succes ![]() |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Forum Freak
|
Maar nog even over die Septik, het ligt eraan of je grond in het natuurpark ligt of niet. Wij zitten net in het natuurpark, maar aan de andere kant van de weg 14 is het geen natuurpark en mag het (nog) wel, eventueel moet er een filter achter.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Ik kan me uit mijn jeugd nog stinkslootjes herinneren waar een pijpje niet echt schoon water in loosde. Ik weet niet of daaraan een septic vastzat. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Actief Lid
|
Idd.vroeger was het (vooral op het platte land) de gewoonte om alles te lozen op het oppervlakte water....
Mijn overgrootvader bewaarde de vecaliën van het gezin en gooide deze als mest op de moestuin,de stukjes Khatolieke Illustratie zaten op de bloemkoolplanten.... Een septictank kwam toen niet voor bij de arbeidersgezinnen. In een nog niet zo grijs verleden mocht er geen waswater meer op de sloten geloost worden ivm. fosfaatverontreiniging. Groet Doni, Groet, Doni |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Waarom het verboden wordt?
Ik denk omdat er aan septictanks niets te verdienen valt. Geen afvalheffingen en rioolbelastingen. Maar vooral denk ik omdat mensen niet goed omgaan met de septictank en de substansie die er uit vloeit niet helder is. Daarbij gelt dan ook nog dat veel mensen een eigen bron hebben en daardoor het drinkwater verontreinigd wordt. Bij ons in Nederland is dat allemaal opgelost, geen septic meer aanwezig en dure heffingen als gevolg. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Alvast bedankt. Gerrit |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
VIP Lid
|
Kom op, Fleur!!! Reageer dan tenminste even!! Er zijn zoveel mensen die willen helpen, advies geven, domme dingen zeggen, etc Je kunt op dit Forum gewoon jezelf zijn. En dit is het belangrijkste: Je kunt hier Vrienden maken, zonder ze te kussen of zelfs maar een hand te geven!!!
|
|
|
|