![]() |
|
|
#21 |
|
Volwaardig Lid
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
VIP Lid
|
Of je ogb moet betalen voor 2008 hangt af of je op 1-1 eigenaar was,
dit is de peildatum. Verwaxht van het FU niet teveel hulp (beter te stellen: helemaal geen hulp) bij het invullen van de papieren! Overigens, je moet voor alle belastingen (en kijk en luistergelden) zelf actie ondernemen. Doe je dat niet dan komen er gegarandeerd op enig moment problemen, ook na vijf jaar! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
VIP Lid
|
Misschien handig om eens alle belastingen op een rijtje te zetten, waar men zich dient te vervoegen voor de desbetreffende belastingen etc.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Volwaardig Lid
|
ogb
Wij moesten in Susice zijn voor de aangifte,ze praten er geen word buiten de deur ,ik had trouwens het hele pand nooit gevonden in een achterafstraat met dezelfde gebouwen stond er eentje met een koperen plaat ter grootte van het beeldscherm van mijn notebook.Gelukkig had ik hollanders bij me die de taal goed kennen en die alles geregeld hebben.De waarde is nu vastgesteld en ik krijg elk jaar rond Mei een rekening van 500 kronen ,hoef verder niets meer te doen behalve als er kamers bij komen .Dan word ik opnieuw geschat,Joep
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Actief Lid
|
Ik ben overigens bij het FU van Praag 3 keurig geholpen, ze hebben het helemaal voor me ingevuld en me begeleid bij de kassa. Ik ben trouwens daar jaren terug ook weleens grof afgeblaft dat ik maar iemand mee moest nemen die goed Tsjechisch sprak.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
VIP Lid
|
Dit zal dan wel de uitzondering zijn, in de meeste gevallen is er geen hulp te verwachten!
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
VIP Lid
|
Vandaag de rekening ontvangen betreft onroerendgoed belasting, welgeteld Kc 69!!!!!!!
Ik mag het niet eens in 4 termijnen betalen!! |
|
|
|