|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 |
|
Nieuw Lid
|
Hahahahaha dit geloof je toch niet?
We zien inderdaad net dat het daar nu gemiddeld zo'n 4 a 5 graden is ![]() We zijn er nog nooit geweest en de gebruikelijke waslijst aan spullen kan helemaal geschrapt, ..... dat word haasten voor nog een paar truien, een winterjas die ik voorlopig nog niet dacht nodig te hebben, mn sjaal maar eens even uit de winterbak gaan halen inclusief de handschoenen en skibroek. Hahahaha, ik kom echt niet meer bij, dit geeft wel ineens een leuke wending aan de vakantie zeg als je het niet verwacht.... ![]() Nou, bedankt voor het antwoord en dat word dan toch maar gauw even zoeken naar sneeuwkettingen. We waren al bij de anwb geweest,maar die kregen pas in oktober weer sneeuwkettingen... lekker dan... Groetjes Priscilla. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Lid
|
Bij spindleruv kom je met de auto toch niet boven de 1000 meter? Zo'n vaart zal dat nu nog niet echt lopen denk ik. Maar wie ben ik... ;-)
Jan Houtsma Bericht 02-09-07 om 20:33 aangepast door houtsma. Reden: typo |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Super Lid
|
De sneeuwkettingen zullen wel niet echt nodig zijn, maar zeg nooit nooit. ook op de Snezka voorspellen ze sneeuw, maar dan op het bergstation.
Zie: http://www.weer.nl/nl/home/weer/were...a&cityID=12510 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
VIP Lid
|
Maar kom je daar met de auto Jan?
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Lid
|
maak je niet druk zou ik zegen. Kettingen koop je desnoots bij iedere Tesco en ze kosten hooguit 500CZK.
Maar uiteraat zijn er pleken in Tsjechie waar de heele jaar door sneeuw lig. Maar zo hoog mag je met de auto toch niet. |
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
VIP Lid
|
welke plekken zijn dat dan? heb ik nog nooit van gehoord hoor!
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#39 |
|
Nieuw Lid
|
Hahahahaha wat een topic!
Allemaal weer gedoe voor niks dus... Daar kunnen we ze dus ook kopen, we nemen ze gewoon niet mee en als we daar erachter komen dat er een pak sneeuw ligt rijden we naar een tesco en kopen we ze daar. Hartstikke bedankt voor jullie antwoorden en we zien het allemaal vanzelf wel ![]() Wel erg leuk om op dit forum van alles over het land en de omgeving te lezen! Groetjes Priscilla. |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]()
|