![]() |
|
|
#51 |
|
Moderator
|
Dit betekent vogens mij dat de bij elkaar opgetelde gewichten (Gesamtmasse) volgens de kentekens van het trekkende voertuig en aanhanger bepalend zijn voor de coupon die gekocht moet worden.
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Legende
|
Citaat:
Zo zien ze eruit: ![]() Nog even de link aanhalen waar je alles kan vinden: ceskedalnice.cz ook in het Engels en Duits. |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Moderator
|
Voor een auto met aanhanger/caravan is idd slechts één vignet nodig denk ik. Er staat immmers
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Waar kan je overal een vignet kopen?
Ik heb al gekeken op de internetsite die vernoemd staat maar ik kijk er denk ik overheen want ik kan het niet vinden ![]() |
|
|
|
|
|
#57 | ||
|
Moderator
|
Citaat:
Citaat:
Heren, het wordt er niet duidelijker op op deze manier... Kan de echte expert nu opstaan? |
||
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Kortom: Het gewicht van het voertuig + het getrokken voertuig = het totaalgewicht. Hiervoor moet een sticker worden gekocht! Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 03-08-08 om 13:01. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Actief Lid
|
Deze week hebben we een nieuwe voorruit in onze auto laten zetten, op de oude zat nog een jaar vignet van 2008. Met de fohn de sticker losgepeuterd en overgezet op de nieuwe. Wel voorzichtig loshalen anders scheurt het in de vooraf aangebrachte snedes.
zomaar een tip. |
|
|
|