![]() |
|
|
#61 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() Wat zal nou waar zijn? Ik dacht dit ook altijd... |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Moderator
|
Voor een auto met aanhanger/caravan is idd slechts één vignet nodig denk ik. Er staat immmers
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
VIP Lid
|
Een kennis z'n auto had het eens begeven, dus op onze autoambulance gereden en hop naar Nederland.
Trekkende auto had een vignet tot 3.5 ton. En de auto die op de ambulance stond ook. Toen aangehouden, verkeerde vignet, namelijk niet voor de aanhanger. Dus wij lullen tegen ze, jongen, de auto die erop staat wel, is kapot bla bla haha. Als nog boete gekregen... Ja, meerdere En elke keer in een andere combinatie, nu moet t goed zijn haha. Zal vanavond ff checken! |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Waar kan je overal een vignet kopen?
Ik heb al gekeken op de internetsite die vernoemd staat maar ik kijk er denk ik overheen want ik kan het niet vinden ![]() |
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Volwaardig Lid
|
erik
Hoeveel is de bekeuring die je kreeg?? dit om even mee te laten wegen in het wel of niet kopen van een duurdere Citaat:
bij kiosken en benzine pompen. Kachel |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
VIP Lid
|
Vignet is ook opt Postkantoor in Tsjechië verkrijgbaar.
Hoe hoog de boete was weet ik niet meer. Weet wel, dat als je auto een voertuig is met minder dan 3.5 ton GVW, dat je dan een vignet voor de personenauto moet hebben. Zodra je met een aanhanger, het toegestane maximum gewicht de grens van 3500 kg overschreid met de combinatie, dien je een 2e vignet op de trekkende auto te plakken! In dit geval vervallen de regels van maximaal 1 vignet op 1 auto etc... |
|
|
|
|
|
#68 | ||
|
Moderator
|
Citaat:
Citaat:
Heren, het wordt er niet duidelijker op op deze manier... Kan de echte expert nu opstaan? |
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
VIP Lid
|
Ik zal eens vragen waar die brief is uit Praag van de instantie die er over gaat, dan zal ik het hier quoten
![]() Kijk, voor vakantiegangers die 1 of 2 weken in Tsjechie zijn met caravan oid, is het makkelijk om even te kijken, of 1 vignet boven de 3.5 ton niet goedkoper is. Dan zit je iig goed, beter teveel betalen dan te weinig vignet hebben haha. Wat ik bedoel met het vignet is meer van toepassing voor mensen die al bijvoorbeeld een jaarvignet hebben voor de trekkende auto en dan 1 of 2 weken naar Tsjechie gaan met caravan oid. Als je dan een vignet voor boven de 3.5 ton koopt zou je dus ook 2 vignetten hebben, alleen ben je dan te duur uit. Dan moet je een 2e, voor onder de 3.5 ton kopen... Laatst aangepast door Erik; 11-07-08 om 09:01. |
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Kortom: Het gewicht van het voertuig + het getrokken voertuig = het totaalgewicht. Hiervoor moet een sticker worden gekocht! Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 03-08-08 om 12:01. |
|
|
|
|