![]() |
|
|
#12 |
|
Forum Freak
|
Wij zijn van Nachod, via Praag naar Dresden terug gereden. Dat is ons goed bevallen, maar we reden buiten de spits door Praag. Wij vonden het lekkerder dan door Polen hobbelen. Maar dat kwam ook omdat we de weg kwijt waren in Polen.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
route Nachod
Mischien heb je hier iets aan. Een erg rustige Route. Ik doe er 8,5 á 9,5 uur over naar Zacler. Vanaf hier is het nog ongeveer 3 kwartier á één uur naar Nachod.
Routebeschrijving Zacler (via Polen) Duitsland Hannover richting Braunsweich/Magdenburg Magdenburg richting Berlijn E 30 Berlijn richting Frankfurt a.d Oder A10/E30/E55 Schönefelder Kreuz rechts aanhouden richting Cottbus-Dresden A15/E 36 Polen Grensovergang : Olszyna E 36/E 40 Steeds rechtdoor richting Wroclau aanhouden Ongeveer 60 km. minder goed wegdek. (De terugweg is heel goed) Afslag Jelenia Gora, Legnica, Walbrzych rechtsaf richting Jawor Dit is tevens de afslag van het Shell-pompstation wordt ruim van tevoren op een groot bord aangegeven (Dus NIET de eerste afslag Jelenia Gora) Bij Jawor rechtsaf richting Jelenia Gora aanhouden Bij Bolkow RECHTSAF richting Lubawka je gaat hier van de 3 naar de 5 (de drie stopt, zowel links als recht is de vijf, dus rechts af) Er staat en bordje Camping 50 m. Kort hierna links aanhouden de hoofdweg dus. Bij/in Kamienna Gora richting (verkeerslichten rechtsaf) Lubawka aanhouden voor het hoofdstation langs. Linksaf Lubawka /Hradec Kralove (CZ) Grensovergang Tsjechie richting Trutnov en dan richting Nachod. In ieder geval goede reis. Barend |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
Bedankt allemaal. Als we terug zijn, zal ik jullie laten weten hoe we gereden zijn en wat onze bevindingen zijn.
IEDEREEN HELE FIJNE FEESTDAGEN, GOEDE REIS EN EEN FIJNE VAKANTIE!! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Mayca, we zijn over Praag naar Nachod gereden en terug ook weer over Praag en wat denk je....super!!! Het scheelt gewoon een uur rijden! En we reden gewoon 's middags door Praag, maar absoluut geen probleem.
We hebben er 10 uur over gedaan. Als ik de stops niet meereken, zou dat denk ik neerkomen op ruim 9 uur. Ik kan het echt iedereen aanraden. |
|
|
|