![]() |
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
ff google-en op blitzer en baustelle
doe niks anders dan op internet kijken wat nou de beste route is.ik vertrek vanuit hellevoet [ff buiten r,dam] en moet in kolinec[klatovy] wezen ca 1000km maar wat ik ook doe ik blijf er minimaal 10 uur over doen
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Oponthoud A3 ?
Ik ben dit jaar al twee keer op en neer geweest naar ons geliefde Kolodeje nad Luznici en wij ondervinden eigenlijk nooit problemen op de A3. Het enige nadeel (of voordeel) is dat je s 'avonds om 23.00 weg moet rijden. Laatste keer is begin mei geweest en zonder oponthoud in 10 uurtjes (met uiteraard de nodige stops voor de hond en koffie)de bestemming bereikt. 12 juli gaan we weer om elf uur s ' avonds rijden. Bevalt goed. succes !!!!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Moderator
|
Citaat:
http://www.bmvbs.de/Service/-,373/Ba...Infosystem.htm |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
Wij rijden vanuit Nijmegen via Dortmund, Kassel, Eisennach, en eigenlijk nooit geen echte problemen, rijden meestal rond 05:30 weg met de caravan en stoppen dan nabijheid van Dresden ( we hebben tenslotte vakantie !!) en rijden de volgende ochtend rond 08:00 uu weer verder richting Praag en Brno
Maar deze site heeft ook goede info http://www.verkehrsinfo.de/ ![]() Laatst aangepast door Michel Nas; 14-06-08 om 14:03. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Deden wij vroeger 12 uur over de reis van Zoetermeer naar Jirikov, nu doen we het in 8 1/2 uur. Daar heb ik dan wel lanzaam rijden bij de bouwstelle voor over. Eerlijkheidshalve moet ik wel vermelden dat wij op zondag rijden.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Volwaardig Lid
|
Ook wij rijden altijd bij nacht. Alleen is er dan een probleem om ergens met de caravan op een parking te geraken. Deze staan dan overvol met vrachtwagens. Men komt zelfs met moeite aan een benzinepomp. Zo is het altijd wat hé!!
![]() |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
We rijden jaren naar CZ op en neer met een gemiddelde van 140km, bij baustellen zakken we af tot 90
. Voor al die werkzaamheden betalen we niets, "we bouwen voor U" staat er dan, Danke! Volledig met Kukel eens, ga eens tien jaar terug door Oost-Duitsland, het geluid ben ik vergeten maar het klonk als kadeng,kadeng,kadeng. Kortom niet zo z***en en gewoon lekker doorrijden. ![]() |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
Of zestien jaar terug en richting Dresden vliegen de kastjes van de caravan open en ligt het serviesgoed aan gruzelementen. kedengedeng!
|
|
|
|