![]() |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
treinreis naar de sneeuw
ahoy ,Ik ben pas met het vliegtuig vanuit Amsterdam naar Praag en daarna naar trutnov met de bus gekomen en ik heb er in totaal zo.n 11 uur over gedaan. okee je moest 2 uur van te voren op het vliegveld zijn, dan in Praag wachten op de koffer ,de bus naar de metro ,met de metro naar de cerny most en dan daarna met de bus naar Trutnov, en deze bus was net weg helaas en dan moet je een uurtje wachten. En als de bus er dan is zit je twee uurtjes naar Trutnov.Op zich allemaal best te doen hoor maar ik zelf vind de auto toch iets fijner . in ieder geval een fijne vakantie en sucses met je hotel, pension of huisjes keuze
![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Volwaardig Lid
|
Bedankt! Ik denk inderdaad dat het zo een hele reis zal worden. We zien nog wel.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
ik raad je nog altijd de auto aan
echt goed te doen! alle wegen worden geschoven of gestrooid enz... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
En eerlijk gezegd... met de auto is het echt leuker...
Al vliegend mis je alles van de omgeving en bovendien is het ontzettend saai. Ook wij haddenn onze twijfels toen we voor de eerste keer de Tsjechische sneeuw ingingen met de auto. Uiteindelijk viel het erg mee. Gewoon rustig rijden en afstand houden. Met sneeuwkettingen om de banden was het goed te doen en de rit door dat dikke pak sneeuw zullen we nooit meer vergeten ( in positieve zin) |
|
|
|