![]() |
|
|
#11 | |
|
Legende
|
Citaat:
Trutnov - Adrspach |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
oke dank je wel,heb het even uitgeprint.
stopt dit treintje vlakbij de rotsen of moeten we dan nog een stukje lopen. en nu ik toch aan het vragen ben,ik heb even op de site van arspach gekeken,en daar staat een plattegrond van wat je kan lopen,boorje varen. heb dus de site even heel vlug bekeken,maar moet je voor elk onderdeel een kaartje kopen b.v bootje varen enz enz. en als je de hele route wilt doen,hoelang ben je dan onderweg,en wat is anders leuk om met de kinderen daar te lopen hartelijk dank groet Rika |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Heel erg bedankt voor al deze nuttige informatie.
We vertrekken aanstande zondag naar jileminice. En verheugen ons erop,ondanks geen sneeuw zullen we ons er prima vermaken. Ik en mijn gezin wensen iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar. En voor die gene die ook die kant uit gaan rij voorzichtig en een mooie vakantie. GROETJES JOLANDA UIT KIRCHROA |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Rika, let op, want dat varen met die boot is alleen van mei t/m oktober
Hier staan de openingstijden |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Volwaardig Lid
|
Adrspach lijkt ons geweldig mooi en staat dus ook boven aan ons lijstje.
Als we met de trein van Trutnov naar Adrspach gaan, zijn we dan dicht bij de opstap-plaats van de bootjes?? Wij gaan met 4 kleine kinderen (3-7 jaar), vandaar dat we graag willen weten hoelang we ongeveer moeten/mogen wandelen. Grt. Ed en Il |
|
|
|