|
|
#41 |
|
Volwaardig Lid
|
Re: Tatra\'s in Lekkerkerk
Ik heb nog twee kalenders van de Tatra automobielen (gekregen van een medewerker van de Tatra fabriek in Koprivnice). Indien je geintereseerd bent mag je ze hebben. Zijn vrij groot van formaat.Maar niet van het jaar 2004 wat ouder, wel met erg leuke foto's.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
VIP Lid
|
Iemand nog Top Gear gezien gister op Veronica?
Werd temeest us gezegd dat Kever helemaal geen VW is ![]() |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Actief Lid
|
De kalender is goed aangekomen, maar mijn berichtje terug daarover kennelijk de mist ingegaan, sorry! Heel hartelijk bedankt in ieder geval en als het ooit zo uitkomt bied ik graag een ritje in een Tatra aan!
Ik woon in Friesland, en als er een rit of bijeenkomst in het land is, dan post ik het hier ook wel even op het Forum. We hebben overigens zelfs twee Tsjechische leden (woonachtig in NL)! PS Zou ik je een plezier doen met de nieuwe Tatra kalender 2005? Via het Museum in Koprivnice krijgt onze club binnenkort een aantal voor de verkoop, maar als je het leuk vind, geef ik je er graag eentje als dank. Tatra ahoj, Peter |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Actief Lid
|
Nieuwe website Tatra Register Nederland
Het Tatra Register Nederland heeft een nieuwe website, te bereiken onder Tatra Register Nederland Homepage . Het is een kleine club met ca. 90 leden, die gezamenlijk een 120 Tatra's bezitten. Logischerwijs hebben de meeste leden een goede band met Tsjechië - de liefde komt érgens vandaan, en bovendien is voor zowel expertise als onderdelen CZ de aangewezen plaats.
Twee maal per jaar vindt een eigen clubrit plaats binnen Nederland en verder geeft het TRN graag acte de présence bij buitenlandse Tatra clubs, die actief zijn in bijv. Duitsland, Oostenrijk en Groot-Brittannië. Belangstellenden voor onze Tsjechische pronkstukken zijn altijd van harte welkom! De site is nog in opbouw, maar kom gerust een kijkje nemen... |
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
VIP Lid
|
Re: Nieuwe website Tatra Register Nederland
Ja, is echt een leuk ontwerp.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Legende
|
Tatra op lijst nationale kultuurmonumenten
De lijst met de nationale kultuurmonumenten wordt vanaf januari met 10 eenheden uitgebreid. Naast een onroerend goed worden op de lijst ook oude handschriften, archeologische vondsten en barokschilderijen echter ook nog vijf auto's van het merk Tatra geregistreerd.
bron radio.cz De tatrafan zal ons wel meededelen over de welke het precies gaat. ![]() |
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Moderator
|
In de topic over de Skoda Roomster vroeg tatrafan dit:
Citaat:
|