![]() |
|
|
#23 | |
|
Legende
|
Citaat:
Je begint op de startpagina van jizdnirady.cz Je klikt op "Liberec" bij CITY TRANSPORT Op het volgende blad kies ik steeds de Duitse uitvoering. Dan klik ik op "Abfahrten", op het volgende veld vul je een vertrekstation in, vb Nadrazi. Dus bij Von vullen we "Nadrazi" in. Bij nach vullen we ons eindstation in, dus "Horní Hanychov". Nu passen we datum en vertrektijd aan. Dan klikken we op "Aussuchen" en de lijst met vertrektijden verschijnt. Als je een blad terugklikt en dan klikt op "Von<>Nach" wisselen vertrek- en aankomstplaats en als je nu op "Aussuchen" klikt krijg je de lijst met vertrektijden vanuit Horní Hanychov. Ps. Bovenaan kan je de vertrektijden vragen tussen 0.00 tot en met 20.00 uur. Om de lijst met stations op lijn 3 te vinden ga je als volgt te werk. Klik op "Abfahrtstabellen". Vul in bij nach "Horní Hanychov" en bij Linie "3", dus lijn 3. Eventueel de datum aanpassen en dan klikken op "Aussuchen". Nu krijg je de lijst van alle stopplaatsen op lijn 3. Succes en blijven oefenen. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
VIP Lid
|
nou freddy bedankt,wat een werk !!!
Maar ik heb het geprobeert zoals jij het heb beschreven,en ik krijg alleen maar wat linken naar verschillende vervoersmaatschapijen. Ik blijf nog even oefenen dus. Bedankt |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nieuw Lid
|
|
|
|