![]() |
|
|
#31 |
|
Legende
|
Kijk maar, en consequent Praha (8) aanhouden schreef pepo:
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Actief Lid
|
Ik ga donderdag 28-12 naar Praag en vroeg me af of er al iemand is die ervaring heeft met deze nieuwe route tot Praag. Gaat het erg veel tijd schelen? En ligt de snelweg relatief laag zodat je niet al te veel problemen hoeft te verwachten als het een keer gaat sneeuwen?
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Legende
|
bron : Prague Daily Monitor
http://www.praguemonitor.com/ctk/?st...48567i20061227 het openen van deze nieuwe weg zal in het plaatsje Dubi de prostitutie en erotische nightclubs (bijna) doen verdwijnen. er komen bijna geen (vracht)auto's meer door het stadje. vroeger kwamen wel tot 1.000 vrachtwagens door het dorp. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nieuw Lid
|
2e Kerstdag van Praag Centrum naar Utrecht gereden via de nieuwe weg, ideaal scheelt zeker een uur vergeleken met vroeger. In ruim een uur sta je bij de grens, en in 6 uur totale rijtijd bij de grens met NL Hengelo. Wel oppassen bij de tunnels in CZ en D, daar schijnen cameras te hangen.
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
VIP Lid
|
Hoe is de grens? Gewoon geheel nieuw en snelweg?
Wel mooi dat t tijd scheeld, hopelijk zullen ze aan de grens niet moeilijk doen, anders sta je daar nog... Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Volwaardig Lid
|
Ook wij zijn een paar dagen geleden over de nieuwe route van Praag naar NL gereden. Het is ons niet opgevallen dat de bewegwijzering in deze richting al is aangepast aan de nieuwe situatie.
Bij Velemin zijn we van de E55 afgeslagen richting Usti n. L.; via allerlei spekgladde binnenweggetjes -het had flink geijzeld- en de borden naar Usti volgend kwamen we precies aan het begin van het nieuwe tracé uit, om onze weg te vervolgen over een prachtige snelweg. Naar mijn inschatting levert het een tijdsbesparing op van 1 à 1,5 uur. Jan. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nieuw Lid
|
graag even een duidelijker beeld. de kaart is nagenoeg onleesbaar. waar ga je de weg op? Is dit de 9? en tot waar in tsjechie is dit snelweg?
elly |
|
|
|