![]() |
|
|
#21 | |
|
Legende
|
Citaat:
Ook de Duitse kant is open. Het is nu van Dresden tot Usti nad Laben een klein halfuurtje rijden. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Actief Lid
|
gisteren ging ik vanaf ons pension naar teplice toe. en stond wel een beetje raar tekijken dat ook de snelweg vanaf hradec kralove totaan praag open is. mooie snelweg en scheelt toch weer een half uurtje dat je niet door chlumec en al deze kleine dorpen moet
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Moderator
|
Ik heb deze autoweg vanmorgen gereden, rook nog naar de feestambtenaren na de opening. Voor Dresden afslag Praha Pirna, dan recht doorijden tot Usti, 47 km, klopt dat? Snel gereden, mooi stuk autobaan. In Usti bij al die rotondes en niet bepaald overzichtelijke afslagen steeds consequent Praha aanhouden en je hebt Usti toch snel achter de rug. Je wordt geleid op de tweebaansweg langs Elbe (Labe) naar de autobaan bij Lovosice en verder naar Praag.
T.o.v. de oude route Dresden - Berkau - Dolni Poustevna - Sluknov - Ceska Lipa - Melnik, die ik altij rij, een besparing van maar 40 km, maar ging snel. Hopelijk zal dit een filevrij autobaan blijven. |
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Actief Lid
|
wij moeten altijd naar Decin.
Zou de nieuwe route voor ons ook voordelig zijn? Of kunnen we beter de oude route aanhouden: Dresden - Pirna - Bad Schandau - Decin v.v. ? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Actief Lid
|
Hee, Freddy bedankt!!
Knap van je deze foto. Ik heb Radek gevraagd, maar hij denkt dat via Bad Schandau toch korter is. Bovendien komen we dan aan de goede kant van de Elbe de stad binnen. |
|
|
|