|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#81 |
|
VIP Lid
|
nou ik heb even gekeken op de site's.
wij zijn met 2 volwassenen en 3 kinderen,als ik bij skyeurope boek voor de personen kost mij dat(ik ben gebonden aan een datum)29 december tot 5 januari ) 915,- euro dan een auto huren kosten gemiddeld 150,/200 euro. De laatste twee keer reden wij van anjum naar rokytnice/vysoke nad jizerou in ongeveer 10 uur(elke 2 uur even pauze en we reden dan 140/150) dus ga van 9 uur uit.(we hadden dan ook een geweldige beschrijving van loek) wij rijden diesel en zijn dan ongeveer 230,- euro kwijt. rijden van Anjum naar Amsterdam duurd ongeveer 2 uur ik moet er eerder op het vliegveld zijn. We gaan dit jaar naar komarov,en hebben besloten dat voor ons de beste manier is om met de auto te gaan,willen we deze zomer naar praag dan is het handiger om met het vliegtuig te gaan,want daar kan je ook veel doen met metro enz enz en heb je niet perse een auto nodig. bedankt voor alle tip ik heb ze opgeslagen en zal er zeker in de toekomst nog gebruik van gaan maken Rika |
|
|
|
|
|
#82 |
|
VIP Lid
|
als ik in de buurt van amsterdam zou wonen, zou ik waarschijnlijk ook vaker met 't vliegtuig gaan
![]() mijn vrouw vliegt weleens met Easyjet vanaf Dortmund, is vanaf Eindhoven goed te doen. winterbanden zijn zeker een voordeel. maar ook in NL zijn ze aardig nuttig. ik geloofde er eerst niet zo in, maar afgelopen winter heb ik er goede ervaringen mee gehad, ook in Nederland. se pozdravem, Josef |
|
|
|
|
|
#83 |
|
VIP Lid
|
wij hebben vorig jaar ook winterbanden en kettings aangeschaft, die gaan er in december om en in maart weer af,je kan er vier jaar mee zei de meneer van de garage ,we hebben er deze winter veel plezier van gehad zowel in tsjechie als in nederland
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Volwaardig Lid
|
Er zijn weer aanbiedingen!
Als je tot zondag 15 oktober reserveerd op vluchten van 1-11-2006 t/m 15-12-2006 en van 08-01-2006t/m 24-03-2006 zijn er al tickets vanaf 270,- kroon(enkeltje), incl. belasting! (het aantal stoelen is wel gelimiteerd, dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt!)
|
|
|
|
#86 |
|
Lid
|
Lucka, zullen we ze maar laten reserveren vanaf 8-01-2007 t/m 24-03-2007 dan hoeven we als mensen niet terug in de tijd.
Ik ben nog niet zo kundig,maar bedankt voor de tip. Chinto |
|
|
|
|
|
#87 |
|
VIP Lid
|
ik vindt het wel vreemd.
hoe kan het nou dat als ik op 20 november als 1 volwassene 9,- euro betaal voor een ticket. als ik 1 volwassene en 2 kinderen doe ook 9,- euro p.p als ik 1 volwassene en 1 kind doe ook 9,- euro p.p kijk wij zijn met 5 personen als ik 2 volwassenen en 3 kinderen intik betaal ik 99,- euro p.p hoe kan dat en mag je de tickets ook bestellen zoals ik hierboven beschreven heb ?? groetjes Rika |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Actief Lid
|
ja dat is zeker vreemd. ik weet uit ervaring dat er met 1 kind minimaal 1 volwassene moet reizen, dus het lijkt me dat je op de goedkopere manier kunt boeken.
wat de reden is dat het anders duurder is weet ik ook niet. ron |
|
|
|
|
|