![]() |
|
|
#271 |
|
Administrator
|
Deze code kreeg ik ook maar per toeval te horen. Zodra ik er weer eentje heb, zal ik het hier zeker weer melden.
![]() Een andere mogelijkheid is het kopen van een Skyeurope kraslot tijdens de vlucht. Hier schijnen ook kortingscodes tussen te zitten, maar mij heeft dat nooit wat opgeleverd. (had er 3 gekocht). |
|
|
|
|
|
#272 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Ok, duidelijk en alvast bedankt!
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Actief Lid
|
15%
Beste Pasqual,
Ik zie al een tijdje dat er op de startpagina van het forum reclame wordt gemaakt of dat er een advertentie staat van Sky Europe. Is het dan geen idee om forumleden een voordeel te laten genieten bijvoorbeeld de door jou genoemde korting van 15%. Sky Europe is op het forum aanwezig maar wat doet deze precies voor het forum en wat zijn de voordelen voor de sitebeheerders of de site zelf. M.V.G Boeda |
|
|
|
|
|
#274 | ||
|
Administrator
|
Citaat:
Citaat:
![]() Interessant artikel: http://www.cbw.cz/en/saving-the-comp...ners/9170.html (Czech Business Weekly, 20.10.2008) PS. mocht de site niet werken: ik heb het artikel hieronder als PDF bijgevoegd. |
||
|
|
|
|
|
#275 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Link voor mij niet te openen. boeda En nog bedank voor je uitleg, maar hopen op betere tijden |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Administrator
|
Heb het artikel als PDF aan mijn vorige bericht toegevoegd.
Laten we inderdaad hopen op betere tijden, maar ik vrees 't ergste.... Mocht SkyEurope echter omvallen, dan springt er ongetwijfeld wel iemand anders in dat 'gat'. AMS<>PHA is toch best een rendabele lijn lijkt me. |
|
|
|
|
|
#278 |
|
VIP Lid
|
Schijn regelmatig voor te komen, maar niet altijd.
2 janauri 2008 onze ochtend vlucht gecanceld. 15 oktober 2008 (vorige week) ochtend vlucht NIET gecanceld ( gelukkig maar) |
|
|
|
|
|
#279 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Moderator
|
Da's dus precies de reden waarom die vliegmaatschappijen mij niet als klant krijgen: ik vertrouw ze niet. Ik wil per sé niet meemaken dat ik een vakantie heb geboekt in Tsjechië om dan te horen te krijgen dat de vlucht geannuleerd of een paar dagen uitgesteld wordt.
|
|
|
|