![]() |
|
|
#261 |
|
VIP Lid
|
@Sylvia81: Bedankt voor de info
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Nieuw Lid
|
Welke manier is dat om zonder kosten een ticket te betalen? Wil je dat met ons delen?
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Nieuw Lid
|
Dat is PaySafeCard. Moet je hier even kijken voor de verkooppunten:
http://www.paysafecard.com/nl/prive/...verkooppunten/ |
|
|
|
|
|
#264 | |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Boeda |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Zo, wij hebben weer geboekt voor november en december. Ondanks dat het een 'superstunt' moest zijn waren we in totaal toch over de 100 euries kwijt per retour. Nog geen topbedrag, ok, maar dat deden we een jaar geleden vaak toch wel voor de helt van de prijs. In november hebben we ook geen bagage geboekt, want eind oktober gaat er nog familie naar ons huisje en die nemen wat spullen van ons mee met de auto. Maar goed, ook al rekent skyeurope tegenwoordig extra kosten voor creditcard, bagage e.d., ik denk dat de tax op Schiphol de grootste boosdoener is. Ik hoop werkelijk dat skyeurope één van de vliegtuigmaatschappijen is die in de toekomst van een andere luchthaven in Nederland gaat vertrekken...
|
|
|
|
|
|
#267 | ||||
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het gaat niet goed met SkyEurope, dus ik betaal graag wat meer zodat het mogelijk blijft om regelmatig naar Tsjechie en Slowakije te gaan. Citaat:
Spijtig, maar met een rammelende strategie die bovendien elke 6 maand verandert niet verrassend. Als Slovaakse maatschappij niet op Bratislava maar Wenen als hub kiezen was onbegrijpelijk. En toch tot de laatste snik volhouden dat alles goed gaat. Toch nog de 'pravda' mentaliteit, dunkt me. |
||||
|
|
|
|
|
#268 | |
|
Lid
|
Citaat:
omdat ik in het zuiden woon is vliegen vanaf brussel voor mij ook een optie. wat ik tot nu toe ook altijd gedaan heb. voordat die extra belasting kwam lagen de prijzen meestal gelijk. maar vreemd genoeg nu niet meer. ik vertrek woensdag 19 november en kom terug op woensdag 26 november inclusief alle toeslagen betaal ik 108 euro zou ik vanaf brussel vertrokken zijn had ik ongeveer 138 euro moeten betalen. tot nu toe vloog ik haast altijd vanaf brussel maar de vertrektijden zijn vanaf amsterdam gunstiger zodat je s,morgens al in praag aankomt en terug pas s,avonds. ondanks dat de trein in nederland een kleine 200% duurder is als in belgie (ik ga altijd met de trein naar het vliegveld) heb ik vanwege de vertrektijden deze keer toch maar gekozen voor schiphol ondanks dat ik zaventem een veel prettiger vliegveld vind. |
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Administrator
|
Bespaar-tipje voor alle Skyeurope reizigers:
Met de volgende kortingscode ontvang je 15% korting op ticketprijs: aiesec Deze code kun je links op de pagina invullen (Veldje "Enter new Promo Code). Of gebruik deze link en de kortingscode wordt gelijk ingevuld Hoe lang deze kortingscode nog geldig blijft durf ik niet te zeggen, maar doe er je voordeel mee. |
|
|
|
|
|
#270 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Leuke tip! Ik heb nog wel een vraag over die kortingscodes: hoe kom je aan zo'n code? Ik vlieg bijna wel iedere maand naar Praag met skyeurope. Lijkt me dan toch wel een vaste klant, of werkt dat niet zo? Ik krijg wel altijd netjes hun nieuwsbrief, maar zie inderdaad bij het boeken ook altijd een veldje met code. Dus...hoe kom ik normaliter aan die codes???
|
|
|
|