![]() |
|
|
#241 |
|
Actief Lid
|
Maria,
Ik weet niet hoe jij er over denkt, maar deal is deal..... Je koopt iets voor een afgesproken prijs en dat is het dan. Niet daarna zeggen ja maar.......ik vraag er toch meer voor dan dat we bij de koop afgesproken hebben. Zou een fraaie boel worden... |
|
|
|
|
|
#242 |
|
Actief Lid
|
Volgens mij moeten brandstoftoeslagen en luchhavenbelasting ook al direct bekend zijn.
Dat is juist het afgelopen jaar het issue geweest. Het stunten en reclamemaken voor goedkope vluchten en er achteraf achterkomen dat je nog 150 euro luchthavebelasting en brandstoftoeslag moet betalen mag dus niet meer. |
|
|
|
|
|
#243 |
|
Super Lid
|
Voor alle duidelijkheid: het gaat niet om mijn mening! Ik heb wel de voorwaarden van diverse aanbieders bekeken en dit geconcludeerd.
Bij online booking kost een bagagestuk 7 euro, bij boeking door call centre 15 euro en op het vliegveld 20 euro. Dit gaat dus om het daadwerkelijk boeken van de vlucht, dus Noelle als jij daar straks staat heb ik niet de indruk dat het voor jou geldt. Je hebt gelijk dat kosten niet als extra doorberekend mogen worden (zoals in jouw voorbeeld 150 euro luchthavenbelasting), als dit bedrag echter gedurende de tijd tussen boeking en vlucht aangepast wordt (140 euro, 160 euro, dus bv. supplement van 10 euro) mag dit wel doorberekend worden. |
|
|
|
|
|
#245 |
|
Super Lid
|
Minderkosten mag je ook terugclaimen (maar dat zal wel niet zo vaak voorkomen helaas
). |
|
|
|
|
|
#246 | |
|
Administrator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Moderator
|
Nog even en het meenemen van één tas is duurder dan de stoel zelf
![]() |
|
|
|
|
|
#248 |
|
Super Lid
|
Maar de handbagage is toch nog steeds gratis?
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
VIP Lid
|
nog even en je kunt je koffer beter per (lucht)post versturen...
|
|
|
|