Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Vervoer
SkyEurope Airlines

SkyEurope Airlines

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 15-05-08, 20:27   #221
Nieuw Lid

nikki1985's avatar

Nationaliteit:
Bij SkyEurope betalen

lol ik heb nog niet helemaal door hoe dit allemaal werkt dus excuses daarvoor heb hiervoor ook ergens een berichtje achtergelaten hoop dat iemand het leest en me kan helpen.mocht het niet gelezen worden zet ik het er hier nog maar een x bij ik wil graag reserveren bij skyeurope maar heb geen creditcard of dergelijke is er een andere betalings mogelijkheid zoals ideal of het geld overmaken????alvast bedank

met vriendelijke groet nikki
nikki1985 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-05-08, 21:55   #222
Moderator

pepo's avatar

Nationaliteit:
Nikki,

ik heb net geboekt bij Skyeurope voor iemand anders en met mijn creditcard betaald. Dat kan dus - zoek iemand op met een creditcard bij jou in de buurt en ga lekker samen achter de PC zitten, laat hem/haar betalen en als je de betalingsbevestiging op het scherm ziet, dat gaat snel, echt on line en duidelijk, geef je die persoon het bedrag in cash of wacht tot de rekening komt. In mijn geval was een week geleden 1EU = 25 Kc later van mijn VISA rekening afgeschreven.
Mocht je meer hulp/info nodig hebben, ook b.v. bij het web inchecken, stuur mij een PM.
pepo is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-05-08, 10:50   #223
Nieuw Lid

wilmaanita's avatar

Nationaliteit:
Reserveren bij autoroznovska

Citaat:
robenter schreef:
Bericht bekijken
komen de auto afleveren in praag waar je maar wil
dus ook op ruzny airport

http://www.autoroznovska.cz/
Hi, ik heb ze een email gestuurd in het Engels dat ik 2 auto's wil huren voor de duur van 1 week maar ik heb nog steeds geen reaktie, spreken ze wel Engels want anders kan ik ik ze ook niet bellen.
Weet jij dat?
wilmaanita is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-05-08, 13:20   #224
Lid

robenter's avatar

Nationaliteit:
autoroznovska

ik zou ze gewoon bellen
heb ik ook gedaan toen ik een auto bij hen huurde

de dame aan de telefoon sprak engels niet perfect

maar wel goed verstaanbaar
het gebeurd weleens dat een mail niet aankomt
robenter is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-06-08, 13:36   #225
Actief Lid

Liesje's avatar

Nationaliteit:
Sky Europe: onaangenaam verrast

Ver****eratief!
Boek je bij Sky Europe
Krijg je een staatje met de door jou gekozen vlucht.
Dat is als volgt opgebouwd

Kosten Vlucht
Teoslagen en Belastingen Vlucht
Totale Prijs

In de volgende stap komt daar nog bij: 358 kr. voor een! tas (als je meer dan handbagage bij je hebt, bijna onvermijdelijk tenzij je al je toiletspulletjes en vloeibare kadootjes thuislaat.)

Vervolgens komt er nog 4 euro voor betalen per creditkaart bij, per ticket wel te verstaan. Dat is heen en weer dus 8 euro.
En dat terwijl je alleen per creditkaart kunt betalen.

Dit is dus bovenop voornoemde "TOTALE PRIJS"

Zeer Ver****eratief dus

Voorbeeldje.
Ik reis met kind voor vakantie naar NL
Extra bovenop het ticket: 716 Kc (twee tassen) plus 4x4 euro zeg 400 Kc.
1116 Kc extra,

Vooral de creditkaarttoelage vind ik schandalig: het is 1 betaling, maar omdat het 4 vluchten zijn.... In mijn geval komt er ruim 17,5 % bovenop.
Liesje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-06-08, 14:15   #226
Administrator

Pasqual's avatar

Nationaliteit:
Ja Liesje, ze zijn echt sluw bezig en ik vraag me af in hoeverre ze nu nog voldoen aan de EU-regels mbt het vermelden all-inclusive prijzen.....

Die bagage toeslag is sinds april dit jaar:

Citaat:
SkyEurope laat passagiers extra betalen voor ruimbagage
Luchtvaartnieuws.nl
19-04-2008

BOEDAPEST - Prijsvechter SkyEurope heeft een nieuw maatregel ingevoerd om de hoge brandstofkosten het hoofd te bieden. Vanaf nu moeten passagiers die met ruimbagage, zoals koffers, reizen een extra heffing gaan betalen. Per passagier mag maximaal twintig kilo worden meegenomen, tegen vijf tot vijftien euro extra.

Passagiers die bij hun internetboeking aangeven een koffer mee te willen nemen betalen vijf euro per koffer. Bij reserveringen via het callcenter moet tien euro worden neergeteld indien een koffer meegaat. Wie pas op het vliegveld aangeeft met ruimbagage te reizen is vijftien euro per bagagestuk kwijt.

SkyEurope beweert dat de nieuwe maatregel eerlijker is voor passagiers, omdat mensen zonder ruimbagage nu minder betalen dan reizigers mét ruimbagage. Ook sommige concurrenten bedienen zich van dit principe, die veel extra inkomsten oplevert.
Verder moet je ook nog opletten dat je die automatisch aangevinkte verzekering weer uitvinkt en de stoelkeuze (die ook weer extra geld kost) overslaat.
Oud 09-06-08, 14:57   #227
Actief Lid

Liesje's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Pasqual schreef:
Passagiers die bij hun internetboeking aangeven een koffer mee te willen nemen betalen vijf euro per koffer. Bij reserveringen via het callcenter moet tien euro worden neergeteld indien een koffer meegaat. Wie pas op het vliegveld aangeeft met ruimbagage te reizen is vijftien euro per bagagestuk kwijt.
Niks daarvan: echt internetboeking gedaan en 358 kronen is toch echt heel wat anders dan 5 euro...

Inderdaad. Opletten op die vinkjes voor stoel reserveren en verzekering!
Liesje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-06-08, 09:39   #228
Actief Lid

Noelle's avatar

Nationaliteit:
Gelukkig hadden wij al voor die tijd geboekt.
Nu maar hopen dat we wel een koffer mee mogen nemen, want daar heb ik niets van gezien.
Zijn nu voor 2x retour 113 euro kwijt incl luchthavenbelasting.

Maar denk niet dat ze hiermee aan de europese wetgeving van de all inclusief prijzen voldoen.
Kunnen we dat niet ergens melden??
Oud 10-06-08, 11:04   #229
VIP Lid

hilde_kees's avatar

Nationaliteit:
Het is net als in de rest van de maatschappij.
Of je nu een verzekering afsluit voor je ziektekosten, een auto aanschaft of een vlucht boekt.
De kleine lettertjes niet vergeten en vooral drie maal lezen en alles narekenen en dan pas bevestigen.

Feit blijft dat ik samen met mijn dochter op een gereserveerde plaats reis naar Praag voor nog geen 70 euro in de vakantieperiode. Zelfs met de bus zou ik duurder uit zijn.
Per koffer moesten wij 5 euro bijbetalen. Dus gaan we zonder.
De betaling per creditkaart per ticket belasten terwijl er geen andere betalingsmogelijkheid is is niets nieuws.
De koffers wel. En wij nemen geen koffers mee, omdat Kees met de honden per auto gaat.

Hilde
hilde_kees is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-06-08, 12:11   #230
VIP Lid

Laura's avatar

Nationaliteit:
Overgens is Sky volgens mij een van de laatste low-costs die dit invoerd. Alle overige low-cost maatschappijen hebben die regel al lange tijd dat er voor ruim bagage betaald moet worden. Neemt niet weg dat we gisteren problemen aan boord hadden om al de hand bagage ergens op te ruimen. Overgens is deze maatregel voor mij ook nieuw, ik wist het nog niet en dat terwijl ik er werk en bedankt

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed