|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#221 |
|
Nieuw Lid
|
Bij SkyEurope betalen
lol ik heb nog niet helemaal door hoe dit allemaal werkt dus excuses daarvoor heb hiervoor ook ergens een berichtje achtergelaten hoop dat iemand het leest en me kan helpen.mocht het niet gelezen worden zet ik het er hier nog maar een x bij
ik wil graag reserveren bij
skyeurope
maar heb geen creditcard of dergelijke is er een andere betalings mogelijkheid zoals ideal of het geld overmaken????alvast bedankmet vriendelijke groet nikki |
|
|
|
|
|
#222 |
|
Moderator
|
Nikki,
ik heb net geboekt bij Skyeurope voor iemand anders en met mijn creditcard betaald. Dat kan dus - zoek iemand op met een creditcard bij jou in de buurt en ga lekker samen achter de PC zitten, laat hem/haar betalen en als je de betalingsbevestiging op het scherm ziet, dat gaat snel, echt on line en duidelijk, geef je die persoon het bedrag in cash of wacht tot de rekening komt. In mijn geval was een week geleden 1EU = 25 Kc later van mijn VISA rekening afgeschreven. Mocht je meer hulp/info nodig hebben, ook b.v. bij het web inchecken, stuur mij een PM. |
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Nieuw Lid
|
Reserveren bij autoroznovska
Citaat:
Weet jij dat? |
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Lid
|
autoroznovska
ik zou ze gewoon bellen
heb ik ook gedaan toen ik een auto bij hen huurde de dame aan de telefoon sprak engels niet perfect maar wel goed verstaanbaar het gebeurd weleens dat een mail niet aankomt |
|
|
|
|
|
#225 |
|
Actief Lid
|
Sky Europe: onaangenaam verrast
Ver****eratief!
Boek je bij Sky Europe Krijg je een staatje met de door jou gekozen vlucht. Dat is als volgt opgebouwd Kosten Vlucht Teoslagen en Belastingen Vlucht Totale Prijs In de volgende stap komt daar nog bij: 358 kr. voor een! tas (als je meer dan handbagage bij je hebt, bijna onvermijdelijk tenzij je al je toiletspulletjes en vloeibare kadootjes thuislaat.) Vervolgens komt er nog 4 euro voor betalen per creditkaart bij, per ticket wel te verstaan. Dat is heen en weer dus 8 euro. En dat terwijl je alleen per creditkaart kunt betalen. Dit is dus bovenop voornoemde "TOTALE PRIJS" Zeer Ver****eratief dus Voorbeeldje. Ik reis met kind voor vakantie naar NL Extra bovenop het ticket: 716 Kc (twee tassen) plus 4x4 euro zeg 400 Kc. 1116 Kc extra, Vooral de creditkaarttoelage vind ik schandalig: het is 1 betaling, maar omdat het 4 vluchten zijn.... In mijn geval komt er ruim 17,5 % bovenop. |
|
|
|
|
|
#226 | |
|
Administrator
|
Ja Liesje, ze zijn echt sluw bezig en ik vraag me af in hoeverre ze nu nog voldoen aan de EU-regels mbt het vermelden all-inclusive prijzen.....
Die bagage toeslag is sinds april dit jaar: Citaat:
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Inderdaad. Opletten op die vinkjes voor stoel reserveren en verzekering! |
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Actief Lid
|
Gelukkig hadden wij al voor die tijd geboekt.
Nu maar hopen dat we wel een koffer mee mogen nemen, want daar heb ik niets van gezien. Zijn nu voor 2x retour 113 euro kwijt incl luchthavenbelasting. Maar denk niet dat ze hiermee aan de europese wetgeving van de all inclusief prijzen voldoen. Kunnen we dat niet ergens melden??
|
|
|
#229 |
|
VIP Lid
|
Het is net als in de rest van de maatschappij.Of je nu een verzekering afsluit voor je ziektekosten, een auto aanschaft of een vlucht boekt. De kleine lettertjes niet vergeten en vooral drie maal lezen en alles narekenen en dan pas bevestigen. Feit blijft dat ik samen met mijn dochter op een gereserveerde plaats reis naar Praag voor nog geen 70 euro in de vakantieperiode. Zelfs met de bus zou ik duurder uit zijn. Per koffer moesten wij 5 euro bijbetalen. Dus gaan we zonder. De betaling per creditkaart per ticket belasten terwijl er geen andere betalingsmogelijkheid is is niets nieuws. De koffers wel. En wij nemen geen koffers mee, omdat Kees met de honden per auto gaat. Hilde |
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
VIP Lid
|
Overgens is Sky volgens mij een van de laatste low-costs die dit invoerd. Alle overige low-cost maatschappijen hebben die regel al lange tijd dat er voor ruim bagage betaald moet worden. Neemt niet weg dat we gisteren problemen aan boord hadden om al de hand bagage ergens op te ruimen. Overgens is deze maatregel voor mij ook nieuw, ik wist het nog niet en dat terwijl ik er werk
en bedankt ![]()
|
|