|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#191 |
|
Actief Lid
|
probeerde vanochtend om ze te vinden die tickets maar tot nu toe geen suc6.
edit: de site van skyeurope is wel heeeeel erg traag op dit moment. Snap er geen biet van ![]()
|
|
|
#192 |
|
Lid
|
Mm ik kan ze ook niet vinden. De luchthaven belasting zou dus moeten varieren per tijdstip? ik vind alleen tickets vanaf 60 euries
|
|
|
|
#193 |
|
Actief Lid
|
11 - 13 (en nog een paar andere data) augustus heb ik nog wel gevonden (heen) maar in die maand geen enkele terug voor die aktieprijs
|
|
|
#195 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik had gister idd ook al gekeken, maar de tax is steeds rond de Kc 900,- dus ik heb nog geen € 10,- tickets kunnen vinden, zelfs niet in september!!
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Actief Lid
|
Hoi Akkelien,
![]() Dat is wel te vinden hoor. http://www.skyeurope.com/nl/Default.aspx?CatID=95 en dan bovenin de "Kalender met Lage Tarieven" aanvinken en op september zetten. dan kies je bijv. heen 20 sept en terug 23 sept en dan ben je voor 1 persoon all incl. € 19,nog wat kwijt voor het retourtje Al die anderen waar 0,01 staat heb ik niet gecontroleerd maar die zullen ook wel voor die prijs de deur uit gaan.. succes ermee. grt Martin
|
|
|
#197 |
|
VIP Lid
|
ik had de taal van de site ingesteld op nederlands,dan kun je inderdaad niet meer zoeken op lage tarieven.
In het engels kan dit dan wel weer.(ik miste het namelijk al) wel vreemd dat het niet meer in het nederlands word aangegeven. |
|
|
|
|
|
#198 |
|
Actief Lid
|
Eind mei gingen we al met de auto naar Tsjechië.
Maar met deze mooie aanbieding ook maar even 9 dagen Praag geboekt Nu nog gaan verzinnen waar we gaan slapen en wat we allemaal willen gaan doen. Bah wat vervelend ![]()
|
|
|
#199 |
|
Nieuw Lid
|
Uitchecktijd SkyEurope Praag
Kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voordat je uitgechecked bent in Praag. Onze vluchtaankomst is 22.50 uur. Ik moet dit weten omdat ik onze huurauto's wil gaan reserveren.
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Super Lid
|
Het uitchecken gaat vrij snel. Het ligt er ook aan of je alleen handbagage hebt of op koffers moet wachten. Voor wanneer moet je het weten, want ik kan het je vrij nauwkeurig vertellen op vrijdag 25 april.
|
|
|
|