![]() |
|
|
#181 |
|
Nieuw Lid
|
HOI HOIII
Ik heb ook via sky geboekt voor mijn familie [wij gaan zelf met de auto] EN hebben voor 6 volwassenen en 1 kind ong 75 euro betaaldt pp. Verder heb ik efe een vraagje ze vliegen vanaf brussel naar praag,en ik heb de tickets uitgeprint.Kan iemand mij vertellen of ze zich moeten melden op het vliegveld of gewoon met die tickets kunnen door lopen,we hebben zelf geen idee hoe dat gaat.of is er een informatie ballie van sky europe. GROETJES JOLANDA P.S ze vliegen 2 feb en terug 9 feb |
|
|
|
|
|
#182 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
De uitgeprinte tickets zijn gewoon de tickets. Je kijkt op het tv-scherm in de hal van het vliegveld bij "departures", daar zoek je de vlucht naar Praag en daar staat dan bij welk loket je kan inchecken. Succes!
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Lid
|
van brussel naar praag
ik vlieg ook van brussel naar praag
deze week maar brussel is een prettig niet al te groot vliegveld je volgt gewoon de aanwijzing richting vertrekhal gaat met de lift naar boven en je ziet meteen waar je moet zijn als je eenmaal uit de lift komt zo eenvoudig is vliegen vanaf brussel |
|
|
|
|
|
#184 |
|
Legende
|
bron : http://www.praguemonitor.com/en/258/...usiness/17588/
de tsjechische NS, Ceske Drahy, gaat vliegtickets verkopen voor vluchten van SkyEurope op diverse stations. de prijzen zullen vast zijn, geen last-minute prijzen of tijdelijke aanbiedingen. er was al eerder een deal met CSA, maar daar heeft CD een punt achter gezet. |
|
|
|
|
|
#185 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Had een vlucht van 08.40 uur naar Praag op 2 januari geboekt. Die is gecanceld zoals alle vluchten die week van 08.40 uur naar Praag. Kon wel overboeken naar 21.20 uur op 1 januari of 2 januari. Ben toen 2 jan. maar gegaan omdat ik op 1 jan. geen extra hotelovernachting geregeld kon krijgen. We waren toen wel een hele dag in Praag kwijt helaas. |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Wij zouden 27 dec. naar Praag vliegen, ook om 08.40 uur. 4 December kregen we een mail dat deze vlucht gecancelled werd, we konden wel 's avonds vliegen. Omdat we maar 4 dagen zouden gaan (we wilden met oud en nieuw terug zijn omdat onze hond heel bang is met vuurwerk en we bij haar wilden zijn), heb ik skyeurope gebeld en gevraagd of ons geld terug kon worden gestort. Heel netjes was dit binnen een paar dagen ook gebeurd. Geluk bij een ongeluk: We waren uiteindelijk allebei tussen kerst en oud en nieuw flink gevloerd door de griep, dus waren achteraf blij dat het niet was doorgegaan!
![]() |
|
|
|
|
|
#187 |
|
Nieuw Lid
|
Persoonlijk ben ik zeer tevreden met SkyEurope. Afgelopen half jaar ging ik ongeveer om de twee weken naar Praag of Wenen, daar de tickets spotgoedkoop waren (Eur. 50,- voor een retourticket v.a. Brussel). Daar lijkt nu een einde aan te zijn gekomen, daar de 0,01 eurocent tickets in een nog maar zeer beperkte hoeveeldheid aanwezig zijn.
De hoge brandstofprijzen (gisteren $110,- per vat) zullen hier zeker parten in spelen. |
|
|
|
|
|
#189 |
|
Lid
|
nou ik had net mijn accomodatie geboekt op 4 febr
voor de periode van 2 t/m 10 mei. we waren van plan met 2 auto,s te gaan omdat we met 8 personen zijn. net toen ik klaar was met boeken, kwam er een mail van skyeurope met de valentijnsactie ieder 2e persoon gratis. heb de aankomstdag van de accomodatie veranderd ,van 2 naar 3 mei. heb voor 8 personen brussel/praag geboekt voor 284 euro incl tax en transactie fee. zo goekoop heb ik nog nooit gevlogen dan is met de auto gaan wel erg duur. |
|
|
|
|
|
#190 |
|
Nieuw Lid
|
Tip: SkyEurope - 10 euro enkele reis
Om iedereen even snel te tippen.
Vanaf vanochtend 10 uur kun je bij SkyEurope vluchten naar Praag boeken voor 10 Eur per enkele vlucht inclusief toeslagen en btw. Juni en juli zijn uitgesloten. Ik ben er wel zeker van dat er in Mei en Augustus vluchten beschikbaar zijn. Zelf ga ik over drie weken voor vijf maanden naar Praag, dus net even voor 120 eur (inclusief creditcard kosten) 5 retourtjes geboekt!!! |
|
|
|