|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#161 |
|
Nieuw Lid
|
Vanaf vandaag zomerrooster beschikbaar van
Skyeurope
. Heb geboekt voor 28 juni t/m 5 juli naar Praag voor het hele gezin. 7 man sterk. Heb er nu al heel veel zin in.
Vraagje over autohuur: kom op zaterdagavond laat aan op Praag (22.50) . De autoverhuurbedrijven zijn dan al gesloten. Iemand een tip? we moeten nog 1 1/2 rijden naar onze bestemming. |
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Actief Lid
|
Het zou het allermooiste zijn als ze ook vanaf Rotterdam Airport gaan vliegen. Ik denk echt dat dat nog komt. Ik wacht geduldig af.
|
|
|
#163 |
|
Nieuw Lid
|
Jaaaa dat zou geweldig zijn maar rotterdam airport krijgt geen nieuwe maatschappijen erbij. De omwonenden en de gemeente Rotterdam hebben dat zo beslist. Helaas want ook Ryanair zou hier best op willen vliegen. Kunnen nu ook op Eindhoven al niet uitbreiden vanwege zelfde probleem.
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Mijn oom en tante huren altijd op het vliegveld, dan reserveren ze hier vandaan en als je aankomt kunnen ze de auto meteen meenemen. En ja ze zijn 's avonds laat geopend, naar mijn weten zijn ze 24 uur per dag geopend.
|
|
|
|
|
#167 |
|
VIP Lid
|
Als je op Ruzyne uit aankomsthal 1 loopt en voor je kijkt heb je toch dat hoge gebouw staat ook iets van Car rental op ofzo. Daar halen ze altijd die auto op. Zal wel vragen hoe die firma heet.
Maar als je bij Sky boekt kan je ook korting krijgen op autohuur bij Avis ofzo. Moet je maar eens op de Sky europe site kijken.
|
|
|
|
#168 |
|
Administrator
|
Graag, want dan kan ik 't voor volgende week boeken. Het stikt daar namelijk van de car rentals, maar je moet maar net weten welke je moet hebben die 's avonds laat/'s nachts open zijn....
|
|
|
|
#169 |
|
Lid
|
ik betaalde iets van 650 czk per dag daar komt nog wel de tax bij
hebben ook extra voordelige weekendtarieven komen de auto afleveren in praag waar je maar wil dus ook op ruzny airport http://www.autoroznovska.cz/ |
|
|
|
|
|
#170 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
EN DE WARME DOUCHE GAAT NAAR...
SKY EUROPE
AIRLINES!!!
Waren we al fan van sky-europe, nu helemaal. Mijn man (Fred/Boeda) is afgelopen maand weer in Senohraby wezen tuinieren. Eerst een week alleen, daarna met vrienden, die met de auto kwamen. Fred ging met het vliegtuig terug. Omdat hij de vroege vlucht had, brachten onze vrienden hem naar het vliegveld. In Nederland een route uitgeprint (normaal gaan we met het OV vanaf Senohraby, dus de route zat ons niet ingeprent). Vroeg weggegaan, nog voor half vijf, want het vliegtuig vertrok om 06.40 uur. Naar Praag ging alles perfect. Lekker rustig op de weg, gezellig kletsen. In Praag begon het met de rampspoed: De wegen die op de routeplanner waren aangegeven als tweerichtingsverkeer waren in de praktijk éénrichtingsverkeer. Waar was nu die verdomde tunnel onder de Moldau gebleven? Waarom stond er de ene keer Ruzyne en de andere keer Letiste? (wat heb ik als thuisblijver hier vreselijk om moeten lachen, maar ik had het zelf ook niet willen meemaken!). Na toch maar spookrijden (het was gelukkig rustig), kwam Fred om 06.20 aan op Letiste Ruzyne. Loket gesloten, na verdorie twee uur in de auto te hebben gezeten voor een ritje van 40 km. Als uit een sprookje kwam daar een grondstewardess die belde naar het vliegtuig, zijn koffer overnam en met hem meerende door de douane. Niet te geloven: Het vliegtuig gehaald!!! (Weliswaar een aantal zuchtende medepassagiers, maar eerlijk waar, we zijn normaal altijd op tijd!). Bij het vliegtuig hoorde hij dat hij zijn koffer moest afgeven, want die was niet gechekt. "nou, die paar kleren krijg ik ooit nog wel", dacht Fred, die zich eindelijk een beetje kon ontspannen. Ondertussen kreeg ik in Nederland een SMS-je van de vrienden met de tekst : "We hebben net een rit meegemaakt dat het best te typeren valt als een kruising tussen Peking-express en wegmisbruikers. We weten niet of Fred het vliegtuig heeft gehaald, maar hij is het vliegveld niet meer uitgekomen". Ik kreeg Fred niet te pakken,dus ging er van uit dat hij wel in het vliegtuig zat. Toch even gekeken wat het ons zou kosten als hij de volgende dag zou moeten vliegen: Bijna 300,-.!!! Op schiphol aangekomen belde Fred direct naar huis en hij had zijn koffer ook! Die kon hij direct na de vlucht ophalen bij de douane op schiphol. Dus niet wachten bij de bagageband! Behalve het feit dat de snelle actie van het personeel van sky-europe ons 300,-. heeft bespaard (daar drinken we een drankje op), vinden we dit werkelijk waar buitengewoon, enorm goede service. Daarom de warme douche voor sky-europe (en we hebben alweer een hele rits vluchten bij ze geboekt!@). |
|
|
|