|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#151 |
|
Administrator
|
Sky Europe - laagste tarievenspeurder
Zag vandaag iets nieuws op de site van
Sky Europe
wat de zoektocht naar een goedkoop ticket weer wat makkelijker maakt!
![]() Onder de vluchtwensen staat nu een hokje wat je aan kunt vinken voor de "laagste tarievenspeurder". Vink je dit aan, dan zie je op de volgende pagina een maandoverzicht met daarin voor iedere dag de vluchtprijs. Zo zie je bijvoorbeeld in de onderstaande afbeelding dat er in november nog volop 'gratis' vluchten zijn. Erg handig. Doe er je voordeel mee! ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Administrator
|
Hé, dat is goed nieuws!! Dat ze straks ook op zaterdag weer gaan vliegen is fijn en dan ook nog twee keer per dag is helemaal super! Deze extra capaciteit verklaard dus ook wel de huidige (lage) prijzen (vanaf oktober). Ja Laura.... werk aan de winkel!
![]()
|
|
|
|
#154 |
|
Actief Lid
|
Hoi Pascal,
Als ik naar de website ga krijg ik die laagste tarievenspeurder niet te zien. Enig idee? of heb je soms iets speciaals met ze? ;-) |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Actief Lid
|
thanks dit had ik nog niet gezien.
we vliegen om de 2 maanden met sky en zijn uiterst tevreden over ze. het was altijd wel een gezoek naar de laagste tarieven (echt hollanders he) nu wordt het een stuk gemakkelijker ! ron |
|
|
|
|
|
#157 |
|
Actief Lid
|
heb het gevonden, dank je! handig !
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Lid
|
skyeurope te vroeg geboekt
ik ga van 21 nov t/m 1 dec weer naar praag
ik dacht altijd dat als je vroeg boekt het voordeligste uit bent niet dus heb in augustus geboekt voor 68 euro zie nu dat dezelfde vlucht (brussel/praag) momenteel maar 39 euro kost dat is dus pech de volgende keer maar wat langer wachten voor ik boek maar 68 euro is noch steeds veel voordeliger dan met de auto ![]() |
|
|
|