Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Vervoer
SkyEurope Airlines

SkyEurope Airlines

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 08-01-07, 19:22   #111
Legende

Vašek's avatar

Nationaliteit:
SkyEurope geeft laagste groepsprijsgarantie

Tot 31 maart op alle bestemmingen vanaf Amsterdam-Schiphol

SkyEurope Airlines, Centraal Europa's toonaangevende low cost low fare luchtvaartmaatschappij, geeft voor de eerste drie maanden van dit jaar op de routes vanuit Amsterdam een laagste groepsprijsgarantie. SkyEurope zal elk groepstarief, dat door concurrerende maatschappijen op dezelfde routes en data is afgegeven, niet alleen volgen, maar tevens nog eens met 10 procent verlagen.

Tevens krijgen de groepspassagiers 20 kg bagagevrijdom per persoon en verder zal, in tegenstelling tot wat bij sommige andere low cost maatschappijen gebruikelijk is, de groep bij check-in gratis een stoelreservering ontvangen.

SkyEurope beschouwt minimaal 20 passagiers als een groep. De garantie loopt tot 31 maart 2007 en is afhankelijk van beschikbaarheid op de gewenste vluchten.

Bestemmingen
SkyEurope vliegt volgens huidig schema naar vijf bestemmingen vanuit Amsterdam: dat zijn Bratislava/Wenen, Boedapest, Innsbruck, Krakau en Praag. Vanaf 25 maart zal de maatschappij ook dagelijks tussen Amsterdam en Wenen Schwechat Airport gaan vliegen.

Passagiers
SkyEurope is de grootste low cost low fare luchtvaartmaatschappij in Centraal & Oost Europa en vervoerde vorig jaar 2.75 miljoen passagiers. De maatschappij voert een netwerk van 100 routes naar 42 bestemmingen in 19 Europese landen en maakt daarbij gebruik van een vloot van 14 Boeing 737 vliegtuigen.

Nieuwe vliegtuigen
Tegen het einde van 2010 zal SkyEurope's vloot bestaan uit 32 Boeing Next-Generation 737-700 vliegtuigen. SkyEurope heeft momenteel meer dan 850 werknemers en is genoteerd aan de financiele beurzen van Wenen en Warschau sinds 27 September 2005.
Vašek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-01-07, 23:44   #112
VIP Lid

Rika/Gerben's avatar

Nationaliteit:
nou en nu maar hopen dat iemand dit leest,want ik snap er helemaal niks van :traan:

omdat onze voorkeur uitgaat naar de wintersport,gaan we niet meer in de zomer op vakantie(eerst niet meer)

maar,Tiny heeft de keuze genomen omdat de cijfers het toelaten,niet op de havo te blijven maar waarschijnlijk toch naar het atheneum te gaan.
daar hoort een stukje ontwikkeling bij,dus hebben gerben en ik gedacht dat het misschien leerzaam zou zijn om dan door de jaren heen een paar historische steden te bekijken.
nou gerben en tiny zijn in mei jarig,dus ik heb 2 tickets geboek naar praag.
maar ik snap er helemaal niks van.
het de hele toestand met de visa ingevuld enz enz,als dan alles klaar is dan krijg ik een scherm met passagiersgegevens(die heb ik geprint.
Toen kreeg ik met de mail nog een hele pagina vol met allemaal gegevens,(ook uitgeprint)maaar wat is nou de ticket,en wat moeten ze meenemen naar schiphol.
kijk ik kan gerben wel gaan vragen maar dan is de verrassing weg,en dat wil ik nou ook weer niet
dus wie helpt me uit de droom
hartelijk dank alvast
Rika/Gerben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-01-07, 23:59   #113
Super Lid

jan nijdam's avatar

Nationaliteit:
Het formulier waarop Reservation Confirmation staat, is het ticket. Er staat ook een confirmation number ( reserveringsnummer ) op. Ook de namen staan vermeld, met adres.
Voor de zekerheid kun je natuurlijk ook alles meenemen. Bij mij waren dat 4 A4-tjes.
jan nijdam is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-01-07, 06:46   #114
Moderator

Smajlík_M's avatar

Nationaliteit:
Je confirmatie nummer (op de eerste pagina) is gewoon je bevestiging, waarmee ze de 'ticket' kunnen opzoeken in het systeem, maar ik heb altijd mijn paspoort gegeven en ze vinden het gewoon op naam.
dus al zou je niets meenemen (behalve je paspoort of identificatiekaart dan), dan kom je toch nog het vliegtuig in.. geen paniek dus
Oud 31-01-07, 07:25   #115
VIP Lid

Rika/Gerben's avatar

Nationaliteit:
oke bedankt voor jullie antwoorden het is me helemaal duidelijk

ik heb nou ook nog iets gekregen met de mail,dat is een pdf bestand,maar het is allemaal tsjechie's dus snap er weer niks van.
Wie weet het wel(ik heb het maar weer uitgeprint,en bij het andere gedaan.
en natuurlijk is het zover nog niet,maar ik heb nog nooit gevlogen dus hoe weet ik nou waar ik in moet stappen(of in dit geval gerben en tiny dan)nou spannend hoor,hoop weer wat van jullie te horen
Rika/Gerben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-01-07, 14:35   #116
Actief Lid

Nathalie L.'s avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Smajlík_M schreef:
Bericht bekijken
Je confirmatie nummer (op de eerste pagina) is gewoon je bevestiging, waarmee ze de 'ticket' kunnen opzoeken in het systeem, maar ik heb altijd mijn paspoort gegeven en ze vinden het gewoon op naam.
dus al zou je niets meenemen (behalve je paspoort of identificatiekaart dan), dan kom je toch nog het vliegtuig in.. geen paniek dus
Tja, dat dacht ik ook. Tot ik vorige maand op het vliegveld van Praag stond en ze ineens om mijn confirmation uitdraai vroegen. Ik in mijn tas wroeten, waar ik heel trots mijn uitdraai uithaalde, maar wat bleek, dat was die van de maand daarvoor (door de scherpe prijzen ben ik heel veel geweest). Gelukkig had mijn reisgenoot ook de uitdraai mee, maar het was dus ineens niet meer zo dat je er alleen met je paspoort kwam... Maar de e-mail die je van sky-europe krijgt, waarop staat confirmation, is dus je ticket. Tegenwoordig sturen ze er ook nog een nota achteraan, maar die is voor jezelf. Een betalingsbewijs eigenlijk.
Nathalie L. is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-02-07, 20:57   #117
Actief Lid

karl (Theo)'s avatar

Nationaliteit:
skyeurope tickets voor €5

Voor wie het interesseert:
Skyeurope biedt weer 555 555 tickets aan voor €5,00
( het is deze keer wel exclusief tax)
karl (Theo) is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-02-07, 23:54   #118
Actief Lid

Yvonne Roelofsen's avatar

Nationaliteit:
we hadden hem ook gezien... konden de verleiding niet weerstaan.. 2 weken extra vakantie in juli.. wat een luxe...

ron
Yvonne Roelofsen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-02-07, 08:02   #119
Actief Lid

TMvM's avatar

Nationaliteit:
yep alleen je weet niet zeker of ze echt gaan of niet

Hmmmmm....
HEENVLUCHT - 13.08.2007 Amsterdam - Schiphol > Prague 8.40 - 10-10
TERUGVLUCHT - 02.09.2007 Prague > Amsterdam - Schiphol 19.25
Totale prijs 148.42
Oud 14-02-07, 11:50   #120
Actief Lid

karl (Theo)'s avatar

Nationaliteit:
Als ik jou was zou ik er maar op rekenen dat ze wel gaan.
Skyeurope zal zo lang ze jaarrond voldoende aan het traject verdienen zullen ze hun uiterste best blijven doen om zijn z.g. "slottijden" van Schiphol af te nemen, anders gaan ze naar een andere maatschappij en zijn ze ze kwijt.
Verder heeft de exploitatie ook effect op de verdere exploitatie van hun trajecten.
Overigens: Ik heb al eerder geschreven een retour boeken kan duurder zijn dan wanneer je 2x een enkeltje boekt.
karl (Theo) is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed