![]() |
|
|
#251 |
|
VIP Lid
|
Ik zal wel weer met mijn leven spelen ma ja, een beetje jackassen is ook nooit weg. Persoonlijk vind ik de roomster een aardslelijk ding (zeker in vergelijk met andere skoda modellen) en ik kan nou niet zeggen dat de milotec versie dat nou veranderd.
Tis en blijft een lelijk ding. Sorry hoor. |
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() Bij mij staat de Roomster overigens hoog op het verlanglijstje als de leasebak over een poos aan vervanging toe is. Hij is misschien niet verschrikkelijk mooi, maar wel heel apart en praktisch. Het is een bovendien een hele ruime en zeer variabel in te delen auto. |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Moderator
|
Autootje? Teveel geld vergeleken met welke andere auto dan?
![]() |
|
|
|
|
|
#255 |
|
Legende
|
Dat de Roomster 4e is geworden in de verkiezing van de Auto van het Jaar wil wel zeggen dat het ontwerp toch wel gewaardeerd wordt.
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
VIP Lid
|
Ik spreek alleen voor mijzelf. Dat anderen hem mooi vinden mag best wel. Voor mij is een auto alleen een auto alstie uit Detroit komt, de rest is vervoermiddel. Ik ben een Pontiac rijder vier liter zespitter zevenzitter automaat. Daar kan voor mij echt geen Europese auto tegenop, zeker niet de roomster.
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Moderator
|
Geeft allemaal niks, kajuna. Ieder zijn smaak... Moest alleen om jouw bericht lachen i.v.m. Jackass en de winkelwagentjes.
![]() |
|
|
|
|
|
#258 |
|
Legende
|
Nederlands debuut nieuwe Skoda Fabia op AutoRAI
LEUSDEN - De Nederlandse Skoda-importeur zal de nieuwe Fabia wél tonen op de AutoRAI 2007. Daarmee is de kakelverse vijfdeurs hatchback al enkele maanden voor zijn marktintroductie op Nederlands grondgebied te zien.
ANP |
|
|
|
|
|
#259 |
|
Legende
|
bron : Prague Daily Monitor
http://www.praguemonitor.com/ctk/?st...46322i20061123 Skoda heeft auto numero 500.000 gemaakt dit jaar. Een record dus in het 100-jarige bestaan van Skoda. De betreffende auto was een Roomster en is bedoeld voor een Tsjechische klant. Skoda gaat er vanuit dat men dit jaar wereldwijd 530.000 auto's zal verkopen. Sinds 1991 is Skoda opgenomen in het VW-concern. skoda verkopen.JPG |
|
|
|
|
|
#260 | |
|
Moderator
|
.
Citaat:
![]() Ter vergelijking helemaal onderaan twee foto's van de Suzuki Swift; oordeelt u zelf. |
|
|
|
|