![]() |
|
|
#131 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Vind het wel iets hebben om niet met de grote massa mee te rijden (al verkoopt Skoda ook steeds beter)....Ik ben van een Opel corsa overgestapt in een Skoda Fabia. Qua prijs zeker met elkaar te vergelijken... Qua auto totaal niet.... In die Fabia zit een stuk meer luxe en comfor... om over de wegligging nogmaar te zwijgen... |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Legende
|
Škoda Fabia Dragon 4x4 turbo 320 PK
Getuned door het Duitse firma Milotec en te zien vanaf zondag 4 december op Essen Motor Show. |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Forum Freak
|
En wat vind ik die lelijk zeg!!
![]() |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Legende
|
Dat komt denk ik door de beschildering.
Camouflage? Niet echt fraai, dat moet ik toegeven. |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Forum Freak
|
Ja, dat komt zeker door de beschildering, en die beugel achterop (ik vergeet altijd hoe zo'n ding heet), ik vind dat zulk "grote jongens speelgoed"!
![]() Het heeft ook geen enkele funktie heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen!! ![]() |
|
|
|
|
|
#136 |
|
VIP Lid
|
De beschildering op de zijkant zijn de vleugels van de DRAGON. Op zijn voorbumper zie je de tanden van zijn bek. Ik heb hem maandag in Essen van heel dicht bij gezien, en dan oogt hij veel beter, dan op de foto's.
En wat de SPOILER betreft, die heeft zeker WEL een functie. Dat heb ik uit zeer betrouwbare bronen. Mooie auto, en het is hoe dan ook een pluspuntje voor Skoda, dat deze auto's tegenwoordig weer mee doen in de auto tuning scene. Een paar jaar terug waren ze nogal sporadisch. Voor meer foto's uit Essen - www.skodaforum.nl/forum/essen/index.php |
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Moderator
|
Zit met smart te wachten op een superb stationwagon. Zit er iets in de pijplijn?
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Legende
|
Citaat:
|