![]() |
|
|
#111 |
|
Moderator
|
Re: Škoda Nieuws
Geloof nooit de Superb Executive Car of the Year wordt, zeker niet als je gaat kijken tegen welke auto's hij het moet opnemen.....
Wel stond er in Fem Busniness begin dit jaar een aardig artikel over Skoda.... Hier te vinden |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Legende
|
Goede scoort weer goed. Is het dankzij de VW?
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Legende
|
Spionagefoto van nieuwe Škoda Fabia. Waarom heeft ie maar een koplamp?
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Moderator
|
Het lijkt mij een met de computer geretoucheerde nepfoto. De auto heeft dakrails, wat vreemd is voor een Fabia en er is ook iets raars met de bovenlijn van de zijramen. Het raam van het achterportier loopt veel hoger door. Het lijkt wel of ze er de bovenkant van de Roomster of Yeti ingeplakt hebben?
Bovendien had Josef al eerder een foto van de nieuwe Fabia en die lijkt hier niet echt op. ![]() Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Legende
|
Deze foto is door een anonieme medewerker in Skoda fabriek gemaakt.
Bron: iDNES |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Moderator
|
Ik denk dat het een klei-ontwerp is van een proefmodel voor de Fabia. Er staat ook Fun op de nummerplaat, wat erop zou kunnen duiden dat men misschien bezig is met een afgeleid (sportief) model van de nieuwe Fabia? Ik durf erom te wedden dat dit i.i.g. niet de nieuwe (standaard) Fabia is.
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
VIP Lid
|
Gewoon een soort 4x4 fun bakkie...
Net als ze eens met de Felicia Pick-up hebben gedaan denk... Iig niet de nieuwe Fabia lijkt me haha |
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Enne een Fabia Combi heeft wel een dakrail..... Al lijkt me dit zeker geen combi..... |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Legende
|
Vandaag, dinsdag 1-11, heeft Skoda zijn 5 miljoenste wagen gebouwd sedert de overname in 1991 door de Duitse Volkswagengroep. Actueel verlaten er dagelijks 2200 voertuigen de automobielfabriek in Mlada Boleslav, dit is drie maal meer dan in 1991. Dit jaar werden reeds 491000 wagens gebouwd, die in 85 landen verkocht werden. Sedert 30 mei 2000 heeft Volkswagen, voor 100 % de aandelen van Skoda auto in handen.
Bron radio.cz Bericht: idnes |
|
|
|