|
|
#91 |
|
Moderator
|
Re: Škoda Nieuws
Ik zeg ook niet dat hij mooi is, maar hij rijdt prima en het interieur is bijzonder praktisch en ruim. Of wordt een gezinsauto alleen gekozen op grond van z'n uiterlijk?
![]() |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Forum Freak
|
Nee, niet alleen op z'n uiterlijk, tenminste, bij vrouwen, daar is het interieur misschien nog wel belangrijker.
Maar, Punk, volgens mij is het bij 90% van de mannen toch echt alleen het uiterlijk dat telt, ook bij auto's! (grapje hoor)En volgens mij ben jij dus een behoorlijk uitzondering! ![]() |
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Legende
|
Groen licht voor Skoda Yeti
De Skoda Yeti gaat in productie. Dat heeft Skoda-topman Detlef Wittig in een gesprek met het Duitse autovakblad Automobilwoche onthuld, al was het al overduidelijk dat de Tsjechen meer van plan waren met de Yeti dan de auto louter als conceptcar op autotentoonstellingen te showen. De terreinauto moet in 2009 op de markt verschijnen. De Yeti werd voor de eerste maal op de autoshow in Geneve afgelopen maart onthuld. Dat lichtblauwe exemplaar werd volgens Skoda zo lovend ontvangen dat de fabrikant voor de IAA in Frankfurt deze maand een open variant ontwikkelde. De productieversie krijgt een eigen plek binnen het productgamma van Skoda, naast de bekende Fabia, Octavia en Superb, alsmede de spiksplinternieuwe MPV die halverwege volgend jaar op de markt verschijnt. De Yeti gaat de rol van semi-terreinauto op zich nemen. In welke vorm de vierwielaangedreven auto komt, is nog niet bekend. Skoda heeft nog even de tijd om meerdere carrosserievarianten te ontwikkelen, zoals een vijfdeurs. Bron: Te Telegraaf |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Super Lid
|
Als ik het zo zie, wordt dit niet de grote knaller van Skoda. Ik vrees dat een rol in de marge in het verschiet ligt, net als voor de Superb. De doelgroep is immers nogal specifiek. Waarom mag Skoda niet gewoon een echte vlotgelijnde auto maken?
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Moderator
|
Ik vind het juist een onwijs leuke wagen. Eindelijk eens niet die typisch saaie VW-vormgeving waar de meeste Skoda's onder gebukt gaan. Laat maar vlug komen!
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
VIP Lid
|
De knaller is er al, Octavia II. Heb je de verkoopcijfers gezien? Ze kunnen amper zo snel produceren, als dat ze verkopen...
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Super Lid
|
Okee, okee, ik weet wel dat Octavia II een verkoopkanon is. Mijn punt is, dat het Skoda niet lukt/gegeven is om naast Fabia en Octavia ook leuke auto's te maken. Als ik de foto's in het begin van deze posting zie, zeg ik: wauw. Als ik de Yeti en de Roomster zie, dan denk ik: Renault Kangoo met wat opsmuk. Het verschil: de laatstgenoemden gaan in productie, de eerste niet. Neem dan de Seat Altea; die ziet er gewoon strak, modern uit.
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Legende
|
Bartiku je hebt gelijk, Yeti is oerlelijk. Maar valt wel op en het merk Skoda komt regelmatig in het nieuws. En dat kan geen kwaad. Toch?
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Super Lid
|
Voor een definitieve verkoopdoorbraak van Skoda heb ik een gouden tip: laat ze in 's hemelsnaam met een optie komen om hun auto's ook met zachtere stoelen te leveren. Echt, die betonnen stoelen zijn voor mij reden nr. 1 om geen Skoda te nemen, hoezeer ik 't merk en de mensen er achter ook lief heb. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om twee verschillende versies van stoelvulling te leveren? Of moeten ze dan meerdere botsproeven gaan uitvoeren, op elke versie van stoelvulling? Ik lees zovaak in autotests dat ze ook de stoelen te hard vinden. Doe er wat aan!
|
|
|
|