![]() |
|
|
#141 |
|
Moderator
|
En gelijk heb je.
![]() |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Nieuw Lid
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Legende
|
Citaat:
Voorbij de grens na Gorlitz, Jelenia Gora aanhouden (rechtsaf en vervolgens linksaf de wegnr. 30 op). Deze weg volgen tot de rotonde in Jelenia Gora, waar je rechtsaf kunt naar Sklarska Poreba. Deze weg steeds rechtdoor volgen (let op in Sklarska Poreba buigt de weg naar links) tot je net voor Harrachov over de grens gaat. Neem de kaart er eens bij en bekijk de situatie eens rustig. |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Nieuw Lid
|
Wij vertrekken deze nacht vanuit België (Antwerpen), naar Rokytnice nad Jizerou.
Ik heb de route afgeprint via www.mappy.be, en die stuurt ons ook via Polen. (zo'n 100 km ongeveer). Hopelijk is dit 'n goede route. (deze namiddag ontdekt dat op m'n nieuwe Tomtom XL met zogezegde dekking in heel Europa, Tsjechië niet te kiezen is ![]() ) |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Super Lid
|
Da's mooi op tijd Fredoo
.In elk geval een fijne vakantie gewenst! Laat nog wat sneeuw voor mij liggen! |
|
|
|
|
|
#148 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Nieuw Lid
|
wintersport route
Wie kan mij vertellen hoe ik het beste in spindler mlyn kom. Vorig jaar waren we namelijk halverweg een berg en toen was het afgesloten. Ook wil ik graag weten welke grensovergang ik het beste kan nemen.
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
VIP Lid
|
Wij rijden altijd Dresden - Bautzen-Ost - Zittau - Liberec - Turnov - Jicin - Vrchlabi
|
|
|
|