|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#132 |
|
Nieuw Lid
|
wij gaan 2 februari naar cerny dull
voor de tweede keer overigens, met kids is dit een prima skigebied. vraagje: waaar gaan jullie de grens over tussen duitsland en tsjechie/polen?? |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Actief Lid
|
Het beste kun je vanaf dresden dit aanhouden:
- Dresden - Gorlitz (Duits/Poolse grens) - Jelenia Gora (Polen) - Harrachov (Tsjechie) Daar kun je goed doorrijden Gebruik de zoekfunctie maar eens, kun je genoeg over vinden |
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Volwaardig Lid
|
Grens
Wij gaan bij Mala Upa de grens over.
Routeplanner en TomTom vinden dat de snelste weg. |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Volwaardig Lid
|
Klopt, maar dan heb je goede winterbanden en eventueel ga je ervan uit om de sneeuwkettingen te gebruiken. Ik vind het ook de mooiste weg om tsjechie binnen te komen.maar niet perse de snelste en je moet even opletten in jelenia gora!
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Nieuw Lid
|
wij rijden altyd over nurnberg,grensovergang waidhaus,pilzen ,praag,en vandaaruit naar boven (evt podebrady,jicin)is mischien een paar kilometer om maarje hebt meer autoweg en het is minstens net zo snel.
|
|
|
|
#137 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Deze route willen wij ook rijden, staat in Jelenia Gora Harrachov aangegeven of staat er gewoon iets van Riesengebirge of zo? Heb begrepen dat het opletten is in Jelenia Gora omdat je anders snel verkeerd rijdt. Wat is jou ervaring? Ik wil vanaf hier eerst Jelenia Gora in m'n tomtom zetten, en dan daar pas Harrachov. Ik weet niet in welke mate ik op tomtom kan afgaan, heb wel net vorige week de nieuwste software en nieuwste kaarten er op gezet. |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Super Lid
|
Tomtom heeft zijn beperkingen. Het is al eerder geschreven dat een navigatiesysteem niet altijd doorheeft of bepaalde wegen in de winter zijn afgesloten.
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Moderator
|
Wat dat betreft is een navigatiesysteem dus net zo goed/slecht als een "ouderwetse" wegenkaart.
![]() |
|
|
|