![]() |
|
|
#22 |
|
Super Lid
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nieuw Lid
|
Ik heb bericht van ze gehad, ze schreven;
In Tsjechie, als u op een snelweg gaat (of af en toe op een speciale grote weggen - daar is het altijd vermeld!!), moet u in het bezit van een vignet zijn. U kunt het kopen op een tankstation. Zover ik weet,kunt u ook een vignet voor een beperkte periode (goedkoper) kopen. ![]() iig ik heb bericht gehad.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Forum Freak
|
Weer een vooroordeel de wereld uit!
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nieuw Lid
|
Geen vignet nodig tot voorbij Liberec, vrouwtje achter loket bij de grens zei dat, en als je het goed bekijkt begint de autoweg echt voorbij Liberec. Wat ga ik dit missen na deze week, het was hier fantastisch volgend jaar weer....
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Actief Lid
|
Wij hebben uiteindelijk vlak voor Liberec een vignet gekocht voor dat stukje van 30 km. Trouwens nog even over weg 38 in Duitsland. Echt een super weg! Vergeleken met de A4 een stuk sneller. Er zijn langs weg 38 volgens mij 2 tankstations. Je moet dan wel goed opletten want er hangt maar 1 bord , de eerstvolgende afslag moet je dan pakken(een dorp), en daar zit dan meteen een tankstation langs. Verder zijn er op weg 14 ook een aantal tankstations. We pakken weer dezelfde weg terug.
Wij vonden het ook weer super dit jaar, jammer dat we weer weg moeten morgen. Maar volgend jaar zeker weer! Als er tenminste begin maart nog sneeuw ligt(carnaval is volgend jaar 5-8 mrt :s). |
|
|
|
![]() |
| Onderwerp-opties | |
|
|