|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Je merkt het heel goed als je een hond in de auto heeft die bij elke geringe draai en bocht op spugen gaat... Dan kom je werkelijk geen meter verder. Stomme rotondes. Waarom dat dan?
|
|
|
|
#32 |
|
Forum Freak
|
Heb je de voorgaande berichten niet gelezen Beruska?
Daar staat het luid en duidelijk vermeld dacht ik!! ![]() |
|
|
|
|
|
#33 | |||||
|
Actief Lid
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
#34 | ||
|
Pivonist
|
Citaat:
Citaat:
Ik schreef DE NEDERLANDERS, Belgen rijden met hun caravan voorbeeldig, en wat de Tsjechen betreft, mij is nog nooit iets opgevallen, prima automobilisten.
|
|
|
|
|
#35 |
|
VIP Lid
|
Ben niet dom, Corrie. Heb wel gelezen en snap het MAAR zie er het nut niet in!
|
|
|
#37 |
|
Lid
|
Mijn ervaring is de laatste jaren dat ze veel rustiger zijn gaan rijden. Het eerste jaar dat ik in tsjechie was werd ik in mijn 2.0 liter 16 klepper in de bocht nog ingehaald door een fiat ter grote van een invalide auto. Terwijl ik nu regelmatig achter best langzaam rijdende tsjechen zit en er in de omgeving waar ik kom ook steeds meer gecontroleerd word door de politie.
Ik vind nu de tsjechen dus best rustig rijden. Mischien verschild dit per omgeving. Ik heb het dan over de omgeving van ceske budejovice. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Je hebt helemaal gelijk hoor Emiel.
In het begin was het helemaal ongelofelijk wat een toeren er werden uit gehaald. Maar heden ten dage zijn er toch nog redelijk veel mannetjes die zullen en moeten jouw inhalen. Het zij zo. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Forum Freak
|
Ik heb dit van een ander forum "geleend", zegt dit genoeg??
Op 1 juli 2006 werd in Tsjechie het zogenaamde 'strafpunten' systeem doorgevoerd. De belangrijkste doelstelling hiervan zou zijn, het aantal dodelijke slachtoffers op de wegen, te beperken. Een mooie gedachte, maar inmiddels is wel vastgesteld dat het afgelopen jaar, het aantal sterk is toegenomen, zelfs met ruim 21%. Inmiddels is de politiechef van de verkeers afdeling vervangen door een jongere uigave (35 jaar), die vandaag vol vuur verkondigde diverse maatregelen te zullen gaan nemen, om het komende jaar het aantal sterk in te dammen. We zullen het maar weer af moeten wachten. |
|
|
|