|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Forum Freak
|
Ook als ze vlak voor een bocht of bijna op de top vaneen heuvel inhalen waar absoluut geen zicht is??
Dat heb ik ze toch veel te vaak zien doen!! Als jij ook zo rijdt wens ik je twee beschermengels toe. |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() Zonder iets af te willen doen aan de ook niet al te geweldige rijkwaliteiten van veel Nederlanders, staat het mij bij dat Tsjechië in de statistieken qua verkeersslachtoffers wereldwijd bovenaan staat. Dat zal niet voor niets zijn. ![]()
|
|
|
|
#13 |
|
VIP Lid
|
Zoooo slecht rijden die Tsjechen niet.
En ik kan het niet laten .. als we in Duitsland rijden en op de snelweg een Nederlander toevallig tegenkomen, dan erger ik me mateloos aan die rijstijl. Effe lekker 120 km/uur puffen want dat is veilig. En die gedenksteentjes langs de weg .. in NL willen sommige gemeentes het niet hebben, dus staan die er dan niet. Ga maar eens lang het kanaal vanuit Apeldoorn naar Dieren rijden en tel ze dan!
|
|
|
#14 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Maar wel het dubbele aantal slachtoffers vergeleken met Nederland. Wij komen op de 22ste plek, 4de van onderen. Dit volgens de statistieken van 2003. Dit ter info. Jos
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
tja wat is goed rijden?
kent u ze ook, die mensen die rijden en tegelijkertijd op alle anderen commentaar geven. iedereen doet wel eens iets creatiefs op de weg. de meesten gaan tenminste aan de kant . als iemand op mijn bumper zit ga ik ook naar rechts , zonder mij daaraan te ergeren. en iedereen die hier wat langer rondrijd weet dat je ver vooruit moet kijken. en inhalers kan verwachten. (en niets gevaarlijker dan een geel kenteken op de duitse autobahn.) |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Actief Lid
|
Belgie staat (stond, in 2003) op 10, net onder Tsjechie.
(Sorry Belgische vrienden) Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
Ik heb, eerlijk gezegd er totaal niet opgelet dat de Tsjechen zo slecht zouden rijden.
We hebben 3 weken rondgetuft, en we kunnen beiden geen enkele situatie voor de geest halen waarbij bovenstaande feiten zijn opgemerkt. Misschien doe ik wel hetzelfde...... Groet van een voormalig beroepschauffeur |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pivonist
|
Nee, mag ik even......................de Nederlanders op weg naar het oosten met hun sleurhut.........................vrachtauto's inhalen op de tweebaans autobaan met 5 km verschil en zo'n file veroorzaken van hier tot Dresden. Opzouten verbieden, neem de alternatieve routes maar of een inhaalverbod.
|
|