![]() |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
Dat weet ik niet!
Bekijk de web-site boven anders maar eerst wellicht heeft u dit niet nodig. Boeda |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Ik zie dat je die sticker ook bij kwik Fit kan bestellen.
Simpel! Maar heb ik iets over het hoofd gezien? Hoelang is dat ding eigenlijk geldig? Voor de levensduur van de auto of een jaar? ik hoop het eerste..... |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Legende
|
Citaat:
Brauche ich jedes Jahr eine neue Plakette? Nein, nur wenn Sie das Fahrzeug ummelden, es also ein neues Kennzeichen bekommt, oder die Windschutzscheibe mit der alten Plakette zerstört wird benötigen Sie eine neue Plakette. Auf der Plakette ist zwingend das amtliche Kennzeichen des Fahrzeugs an dem sie klebt zu vermerken. Heb ik ieder jaar een nieuwe sticker nodig? Neen, alleen wanneer het voertuig een ander kenteken bekomt of wanneer de voorruit vervangen wordt, heeft men een nieuwe sticker nodig. Op de sticker is immers steeds het kenteken van het voertuig aan te brengen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
|
Via de hyperlink ontstaat de suggestie dat nagenoeg iedereen die van Nederland / België naar Tjechië reist al snel aan de beurt is om een vignet aan te schaffen.
http://s227052082.online.de/umweltpl...rlaendisch.pdf Misschien is er onder ons een forumgebruiker die kennis heeft van een lijst van Nederlandse en of Belgische verkooppunten. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Legende
|
Dit staat in de link:
Hoe verkrijg ik als houder van een in het buitenland toegelaten voertuig een vignet? In principe bij de zelfde instellingen als alle in Duitsland toegelaten voertuigen, bij de toelatingsinstanties, de ingenieursbureaus, zoals de technische autokeuringsdienst TÜV of Dekra en alle garages van Duitsland die voor de AU toegelaten zijn (Abgas-Untersuchung of uitlaatgassenonderzoek). Het is natuurlijk makkelijker om het vignet bij ons online te bestellen. Waarom kost deze door de staat uitgegeven sticker voor een buitenlander meer als voor een Duitser? Dat is toch discriminatie van buitenlanders! Wij zijn geen staatsinstelling. Wij zijn een privé-onderneming en wij hebben als doel de gevolgen van deze vervelende invoering van milieuzones in Duitsland voor buitenlanders acceptabel te maken. Wij willen het voor alle inwoners van Europa mogelijk maken om de voor een bezoek aan een milieuzone in Duitsland noodzakelijke sticker comfortabel vanuit thuis te bestellen en te ontvangen. Daarvoor is een behoorlijke hoeveelheid inzet nodig, alleen al door het bijhouden van de nieuwste informatie, en het in stand houden van de verkoopshop in 14 verschillende talen. Daarbij komt de opleiding van personeel om de kentekenbewijzen van alle Europese landen te ontcijferen. Volgens de Duitse wetgeving zijn wij vrij in het vaststellen van onze prijzen voor onze service. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nieuw Lid
|
Dit had ik eerder al opgepikt maar ik bedoelde eigenlijk de vraag of er nog andere in Nederland / België gevestigde bedrijven zijn die naast het genoemde "servicebedrijf" de vignetten verkopen.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Legende
|
Hier staat wat u weten wil: dekra-services.nl
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Bedankt!, trouwens hoe is de stand van zaken omtrent dit onderwerp in België? De kentekenregistratie is volgens mij geheel anders geregeld dan in Nederland. Voor mij leeft de nieuwsgierigheid voor andere forumgebruikers levert dit extra nuttige informatie op.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Volwaardig Lid
|
dekra nederland regelt ook voor onze zuiderburen de aanvraag
vlogens deze link http://www.vab.be/nl/actueel/dossier...st.aspx?Id=270 kachel |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Actief Lid
|
[Mocht uw voertuig niet voor een milieusticker in aanmerking komen, dan berekenen wij u geen kosten en wordt uw betaling geretourneerd.]
Goed nieuws voor de Hollanders!!! [U kunt uw milieusticker ook aanvragen en afrekenen bij alle vestigingen van Kwik-Fit. U betaalt dan additioneel een bedrag aan afhandelingskosten] Tsja dit is weer een minpuntje,... hoeveel is een additinoneel bedrag?? |
|
|
|