![]() |
|
|
#61 |
|
Actief Lid
|
Als het voor een nachtje is kan ik de camping in Schweppenhausen aanbevelen. Het is van af R'dam ongeveer 430 km. Via Venlo richting Frankfurt am Main. Je kan als je dat wilt aangekoppeld blijven staan. Voor kinderen is er niet veel te doen.
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Actief Lid
|
Probeer eens via Google de stadscamping van Leipzig te vinden.
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi,
Wij hopen op 28 juli te arriveren. Wij vertrekken op 27 juli en hebben een overnachting geboekt on het Achat Hotel in Dresden (€53,- per kamer, per nacht als je via internet boekt). vanaf hier is het met alleen de auto nog +/- 2,5 uur tot Januv Dul. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Volwaardig Lid
|
Dit vind ik doodeng op een parkeerplaats slapen. Ik heb te veel spookverhalen gehoord over dit soort overnachtingen, vooral in Frankrijk, maar ik weet niet hoe het in Duitsland is, want ik neem aan dat die overnachting nog in Duitsland is.
Wij zoeken meestal een camping met speciale doorreis-plaatsen of gewoon een vrije plaats voor één nachtje. Wij weten ook nog niet waar we dit jaar precies gaan overnachten, maar Camping 2000 is nu ook niet ons einddoel, wij waren daar vorig jaar. Op een paar punten na een leuke camping. En gezelligheid, die moet je toch zelf maken... Fera |
|
|
|
|
|
#68 |
|
VIP Lid
|
Wij doen dat ook in Frankrijk. Spookverhalen zijn wat ze zijn: spookverhalen.
Overal kan je iets overkomen. In Frankrijk op parkeerplaatsen van de tolwegen zijn vaak camera's en er komt vaak politie controleren. Maar je kunt er leuk in de dorpjes staan onderweg. Op weg naar Tsjechië en terug schuiven we meestal tussen twee vrachtwagens. Dit jaar stonden we op parkeerplaats Plötzetal. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
VIP Lid
|
mijn ouders doen dit ook altijd en die vinden het prachtig.
Zelfs in frankrijk,in een grote stad. Vorig jaar kwam er zelfs s'morgens een zwerver langs lopen omdat hij zag dat mijn moeder een sigaret op stak. hij wilde er ook wel 1 en een kop koffie. Zo goed mijn ouders zijn....... s'middags kwamen ze hem weer voorbij,en vroegen hem naar zijn sigaret. Hij haalde hem uit zijn zak en was voor een kwart opgerookt,zo had hij die avond ook nog wat. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Actief Lid
|
Als ik met alleen volwassenen ben rij ik in een keer door.
Maar met de kids doen we altijd een overnachting. Meestal na zo'n 600 km, ben je over de helft. Als wij het dan zat zijn na zo'n 600km kijk ik op TomTom naar een hotel wat vlak bij is en laat TT ons daar heen dirigeren. Werkt prima, en je hoeft niks te reserveren. Jos |
|
|
|