|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Nieuw Lid
|
Dit is ook een goed pension langs de A3
http://www.hiltel.de/ |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nieuw Lid
|
overnachtings hotel in de buurt van Dresden
Hoi,
wij gaan met de carnavalsvakantie op weg naar Spindleruv Mlyn en willen graag ter hoogte van Dresden overnachten. Weet iemand een leuk pension of hotel ( niet te duur) voor 2 volwassenen en 2 kinderen?? Als je een adresje hebt, laat het me even weten. bedankt, Manuela |
|
|
|
|
|
#23 |
|
VIP Lid
|
Manuela, waarom rijd je niet even door tot over de grens? Daar is het zeker niet duur.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
|
Even doorrijden......bij Bautsen de autobaan af richting Opach en dan bij Ebersbach de grens over naar Rumburk.
Daar hebben wij onlangs overnacht in een hotel. Hele mooie kamers met alles erop en eraan, een ontbijt van gebakken ei met ham en eggs en nog veel meer waar je u tegen zegt. Een heel goed restaurantje erbij waar je voor weinig geld heel goed kunt eten. Prijs per kamer incl. ontbijt weet ik niet meer maar is niet erg veel en kun je opzoeken op de website evenals de prijslijst van he restaurant http://www.euroregin.cz/prezentace/u...saka/index.php
|
|
|
#25 |
|
Geroyeerd Lid
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nieuw Lid
|
hallo beste mensen,
ik heb een vraagje over de reis naar tsjechie. We gaan vanaf hoogeveen naar strazne en willen graag een tussenstop maken. de eerste dag ongeveer 500 tot 600 km en dan de rest de volgende dag. wie weet een mooie overnachtingsplaats, niet al te duur en geschikt voor twee families van 4 volwassen en 4 kinderen. wie kan me daarbij helpen!!! Alvast bedankt Bert |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Volwaardig Lid
|
Je kunt goedkoop overnachten in o.a. Magdeburg of een uurtje verder in Leipzig bij een formule 1 Hotel.
Er zijn 3 pers. kamers. De prijs per kamer is 28 euro. Ontbijt is € 3,50 pp. Wastafel op de kamer. Toiletten en douches op de gang. Kijk even op www.hotelformule1.com |
|
|
|
|
|
#28 |
|
VIP Lid
|
Als we met de caravan naar tsjechie gaan vertrekken we ergens in de vooravond en rijden we nog zo 400km en overnachten dan bij een autohof,nog ff gezellig in de kroeg iets eten en drinken en dan bedje in
De volgende dag zijn we meestal vroeg wakker,nog ff uitgebreid ontbijten in de kroeg en in de vroege namiddag zijn we er meestal. |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Ben wel nieuwsgierig, zou ook iets voor ons kunnen zijn.
|
|
|
|
#30 |
|
Legende
|
Hier de "Autohof gids" autohof-guide.de
|