![]() |
|
|
#21 |
|
Lid
|
he Rob
sorry, ik had mijn rekenmachine niet bij me, deze vakantie, maar je zal ongetwijfeld gelijk hebben wat betreft die Baustelle, als je het op internet bekijkt. Ik heb het alleen in de praktijk gezien en het viel ons op, dat we deze keer mmeeeerrrrr Baustelle hadden (waarschijnlijk ergens tussen de 5 en 25%). Morgen gaan we weer naar huis en ook dan zal ik niet hardop rekenen, op een kladje rekenen of op de rekenmachine of boordcomputer, dus echte rekenfanaten zal ik niet kunnen bedienen. Wij rijden op gevoel en ik kijk alleen op de klok als we wegrijden en als we aankomen en de rest maakt me niet zo uit. groet Margret |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Volwaardig Lid
|
In 10,5 uur van Dordt naar Upice (Trutnov) zonder oponthoud bij de beruchte baustelle tussen bad oeynhauasen en hannover! Hallelujah!Moest het hele stuk alleen reizen, dus was blij dat het zo vlot gegaan is.
![]() |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Lid
|
zondag terugrijden schijnt sneller te zijn dan zaterdag
Helaas, dat bleek dus niet het geval
we zijn zondag 29 juli terug over Polen gereden, bij Trutnov recht naar boven (op de kaart gezien dan). ri. Legnica, dan Cottbus Prachtige nieuwe rijksweg. goed aan te rijden, dan richting Berlijn en net onder Berlijn, ri.Magdeburg en dan alsmaar ri. Amsterdam. helaas deze keer file, file, file en veel slecht weer. Of het nou aan de Baustelle lag, of aan het weer, of aan de vakantie drukte (zwarte zaterdagen en zondagen) aan de route kon het niet liggen, want de kilometers bleven ook net onder de 1000 km......? Normaal gesproken rijden we er tussen de 11 en 12 uur over, deze keer 15,5 uur. Dat is echt lang hoor. Gelukkig zijn we weer heelhuids thuisgekomen en daar gaat het toch om en toen onze puber, Bassie en Adriaan aanzette, hebben we luidkeels meegezongen. Je wordt er wel lekker melig van en dat helpt tegen lange reistijden. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Actief Lid
|
normaal rijden wij ook via cottbus. Gaat prima. Maar ja ,kan best zijn nu vakantie tijd dat het allemaal ontregeld is. hopelijk niet
vond altijd wel een snelle weg.. van cz naar nl dan. andersom niet |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Legende
|
ik ben afgelopen vrijdag teruggekomen. heerlijk rustig ... en ook amper vrachtverkeer. en weinig baustelle's.
het west-oost verkeer was beduidend veel en veel drukker. wellicht door o.a. beginnende vakanties in nederland ? |
|
|
|