het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 28-07-07, 17:51   #21
Lid

Nationaliteit:
he Rob
sorry, ik had mijn rekenmachine niet bij me, deze vakantie, maar je zal ongetwijfeld gelijk hebben wat betreft die Baustelle, als je het op internet bekijkt. Ik heb het alleen in de praktijk gezien en het viel ons op, dat we deze keer mmeeeerrrrr Baustelle hadden (waarschijnlijk ergens tussen de 5 en 25%).
Morgen gaan we weer naar huis en ook dan zal ik niet hardop rekenen, op een kladje rekenen of op de rekenmachine of boordcomputer, dus echte rekenfanaten zal ik niet kunnen bedienen.
Wij rijden op gevoel en ik kijk alleen op de klok als we wegrijden en als we aankomen en de rest maakt me niet zo uit.

groet
Margret
Margret is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-08-07, 09:18   #22
Volwaardig Lid

Orel's avatar

Nationaliteit:
In 10,5 uur van Dordt naar Upice (Trutnov) zonder oponthoud bij de beruchte baustelle tussen bad oeynhauasen en hannover! Hallelujah!Moest het hele stuk alleen reizen, dus was blij dat het zo vlot gegaan is.
Orel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-08-07, 09:30   #23
Legende

Marcel's avatar

Nationaliteit:
toen wij 2 weken geleden terugkwamen, stond er tussen Bad-Oeyenhausen en Hannover 20 km stilstaan verkeer (de avondspits op een dinsdag ...)
Marcel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-08-07, 23:03   #24
Lid

Nationaliteit:
zondag terugrijden schijnt sneller te zijn dan zaterdag

Helaas, dat bleek dus niet het geval
we zijn zondag 29 juli terug over Polen gereden, bij Trutnov recht naar boven (op de kaart gezien dan). ri. Legnica, dan Cottbus
Prachtige nieuwe rijksweg. goed aan te rijden, dan richting Berlijn en net onder Berlijn, ri.Magdeburg en dan alsmaar ri. Amsterdam.
helaas deze keer file, file, file en veel slecht weer. Of het nou aan de Baustelle lag, of aan het weer, of aan de vakantie drukte (zwarte zaterdagen en zondagen) aan de route kon het niet liggen, want de kilometers bleven ook net onder de 1000 km......?
Normaal gesproken rijden we er tussen de 11 en 12 uur over, deze keer 15,5 uur. Dat is echt lang hoor. Gelukkig zijn we weer heelhuids thuisgekomen en daar gaat het toch om en toen onze puber, Bassie en Adriaan aanzette, hebben we luidkeels meegezongen. Je wordt er wel lekker melig van en dat helpt tegen lange reistijden.
Margret is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-06-08, 12:43   #25
Actief Lid

Aad Piekaar's avatar

Nationaliteit:
Hoe is 't deze weken op de A2 richting Cottbus (Polen, Tsjechie) vanaf Nederland? Nog veel "baustellen" en dus vertraging?
Aad Piekaar is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-06-08, 08:14   #26
Actief Lid

HeiDi's avatar

Nationaliteit:
normaal rijden wij ook via cottbus. Gaat prima. Maar ja ,kan best zijn nu vakantie tijd dat het allemaal ontregeld is. hopelijk niet
vond altijd wel een snelle weg.. van cz naar nl dan. andersom niet
HeiDi is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-06-08, 15:31   #27
Legende

Marcel's avatar

Nationaliteit:
ik ben afgelopen vrijdag teruggekomen. heerlijk rustig ... en ook amper vrachtverkeer. en weinig baustelle's.
het west-oost verkeer was beduidend veel en veel drukker. wellicht door o.a. beginnende vakanties in nederland ?
Marcel is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels