het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 22-03-06, 17:45   #191
Legende

Vašek's avatar

Nationaliteit:
Actiemodellen Fabia

Volgend jaar komt Skoda met een geheel nieuwe Fabia. Door middel van nieuwe actiemodellen probeert het Tsjechisch merk de verkopen nog even op peil te houden.

Per direct is de Fabia als Spirit en Spirit+ verkrijgbaar. De Spirit is gebaseerd op de Fabia Classic en heeft verder o.a. 15-inch wielen, chroompakket, centrale deurvergrendeling, halfautomatische airco, boordcomputer, in delen neerklapbare achterbank en in carrosseriekleur meegespoten buitenspiegels en deurgrepen. De Combi heeft bovendien nog dakrails.

De Spirit+ heeft daarbovenop nog mistlampen voor, elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels, afstandsbediening voor de centrale deurvergrendeling, hoogteverstelling voor de voorstoelen, met leer bekleed stuur, zij-airbags en radiovoorbereiding.
De voordeligste Fabia Spirit heeft een 1,2-liter benzinemotor en kost € 13.390. De Spirit+ is verkrijgbaar vanaf € 14.390 en is dan voorzien van een 1,4-liter benzinemotor.

uit Autoweek
Vašek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-03-06, 18:53   #192

kukel's avatar

Nationaliteit:
Ach, zomaar een reactie op Skoda.
Mijn broer en zwager rijden Skoda.
Ik ben aan een nieuwe auto toe en dacht: dat lijkt me wel wat om Skoda te rijden.
Lekker in Tsjechie onderhouden en € besparen. Doet mijn broer ook.
Tot dat ik de aanschafprijs zag. kukel hoefde niet meer. Ik ben niet merk gebonden, maar voor het zelfde geld koop je een mooie, grotere japanner.
Dus ik denk nog rustig na en denk: JAMMER.
Want ze zijn duur geworden die Skoda's.
kukel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-03-06, 20:18   #193

kukel's avatar

Nationaliteit:
vandaag een proefrit gemaakt in een Fabia Combi.
Ik neem alles terug wat ik gezegd heb.
Fijne auto, rijdt prima en toch nog betaalbaar.
Ik overweeg er een aan te schaffen.
kukel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-03-06, 05:31   #194
VIP Lid

Jelen's avatar

Nationaliteit:
Zal je geen spijt van hebben. Wij rijden al onze tweede Fabia en weten nu al, dat de derde auto in de rij weer een skoda wordt...
Jelen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-03-06, 08:58   #195
Moderator

Arno's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Vašek schreef:
Volgend jaar komt Skoda met een geheel nieuwe Fabia. Door middel van nieuwe actiemodellen probeert het Tsjechisch merk de verkopen nog even op peil te houden.

Per direct is de Fabia als Spirit en Spirit+ verkrijgbaar. De Spirit is gebaseerd op de Fabia Classic en heeft verder o.a. 15-inch wielen, chroompakket, centrale deurvergrendeling, halfautomatische airco, boordcomputer, in delen neerklapbare achterbank en in carrosseriekleur meegespoten buitenspiegels en deurgrepen. De Combi heeft bovendien nog dakrails.

De Spirit+ heeft daarbovenop nog mistlampen voor, elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels, afstandsbediening voor de centrale deurvergrendeling, hoogteverstelling voor de voorstoelen, met leer bekleed stuur, zij-airbags en radiovoorbereiding.
De voordeligste Fabia Spirit heeft een 1,2-liter benzinemotor en kost € 13.390. De Spirit+ is verkrijgbaar vanaf € 14.390 en is dan voorzien van een 1,4-liter benzinemotor.

uit Autoweek
Mooie aanbieding ! De Spirit+ combi is te vergelijken met de Elegance Combi die wij vorig jaar hebben aangeschaft... alleen wel zo'n € 2000,- goedkoper.....
Arno is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-03-06, 11:15   #196
Legende

Vašek's avatar

Nationaliteit:
Productie Skoda Roomster van start

De eerste Skoda Roomster is van de band gerold. Het is de bedoeling dat dit jaar nog 15.000 stuks de fabriek uitrollen. Skoda brengt de compacte MPV deze zomer op de belangrijkste Europese markten. Eind dit jaar volgt het debuut op de Nederlandse markt.

Skoda bouwt de Roomster, haar vierde model in het huidige programma, in de fabriek te Kvasiny. De afgelopen tijd is de faciliteit grondig onder handen genomen voor de komst van de Roomster. Naast de herziene assemblagelijnen en carrosseriepersen is het terrein voor de geproduceerde auto's vergroot en staat er een nieuw logistiekcentrum. Voor het personeel heeft de top meer parkeerruimte gecreëerd en staat er voortaan een busstation voor de deur.

De Roomster is officieel begin maart aan het publiek getoond. Hij debuteerde op de Autosalon van Geneve. De verkoopstart op de thuismarkt Tsjechië gaat binnenkort al van start. De fabrikant verwacht daar 1.800 stuks af te kunnen zetten.
Oud 01-04-06, 18:27   #197
Legende

Vašek's avatar

Nationaliteit:
HOMEless

HOMEless is de nieuwe Škoda die vrij snel gaat komen. Een lichte SUV 4x4 gebouwd op basis van Octavia.
Productie start in oktober in Vrchlabí. Jaarproductie 10.000 stuks.
Bijgesloten afbeelding
Bestandstype: jpg FDV120824_homelessfinal.jpg (30,5 KB, 16x bekeken)
Oud 10-04-06, 11:19   #198
Legende

Vašek's avatar

Nationaliteit:
Škoda heeft in het eerste kwartaal 2006 de verkopen zien stijgen met 18,5%. De stijging komt voor de rekening van alle drie modellen.

Bron: novinky.cz
Oud 19-04-06, 17:18   #199
Actief Lid

coosnaampje's avatar

Nationaliteit:
Heeft Skoda een fourwheel-drive?

hallo hier coosnaampje ik wil vragen of skoda een vierwiel drive auto heeft volgens mijn man wel ik heb een beetje gezocht maar kan niks vinden ,volgens mijn ventje Raymond heeft de skoda een Jeep. hoor graag reacties ben zielig:snik: , heb net mijn renauld cabrio verkocht en wil in Tsjechie een nieuwe auto kopen, vrouw vriendelijk , vierwiel drive en een beetje stoer tips zijn welkom
coosnaampje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-04-06, 19:36   #200
Legende

Vašek's avatar

Nationaliteit:
Octavia Combi 4x4 2.0 FSI 110kW
Consumentenprijs € 30.410,00

Octavia Combi 4x4 1.9 TDi 77kW PD
Consumentenprijs € 31.065,00

Verder zie mijn bericht over HOMEless hier boven.
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels