|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#51 |
|
VIP Lid
|
Hahhaaha,....Die is leuk Nathalie!!!..
Dus jullie kennen elke STOEPTEGEL??...Lijkt mij een beetje link!!.. Char. __________________________________________________ _____ Char. ...rijdt liever over asfalt... (Sorry,.. niet kwaad bedoeld!!) |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Nee, we beginnen nu ook het asfalt te leren kennen, dus...![]() |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Actief Lid
|
We zijn afgelopen weekend naar de cz geweest. We doen er ongeveer 8 uur over....... geen files rustig gereden 130/140 1 stop,tanken,drinken/eten voor de innerlijke mens en dan weer fahren!
|
|
|
#54 | |
|
Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
]Inderdaad. Zo zagen wij het op de terugweg 4 weken geleden ook voor onze neus gebeuren. Een Tsjechisch auto'tje met een veel te grote en veel te vol geladen aanhanger erachter. Gaat ineens aan het slingeren, aanhanger wil de auto inhalen, aanhanger vliegt over de kop, auto schiet de berm in en staat met de neus naar de weg, met de aanhanger op de kop erNAAST. Nou, maar goed dat wij een wat grotere afstand bewaarden, anders hadden we nog een hoop oud puin op de auto gekregen ![]() |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Actief Lid
|
Wij hebben besloten om het in twee dagen te doen. We overnachten in een hotel in Tsjechië. We komen dan uitgerust en fit aan op de de camping, hebben we genoeg energie om onze enorme 6 persoons-pyramidetent op te zetten....
|
|
|
|
#56 |
|
Forum Freak
|
Als we met de vouwwagen of caravan gaan doen we er zeker twee dagen over. De eerste dag een nachtje in Duitsland en de volgende dag rustig verder.
Maar toen we afgelopen november naar Cervena Hora gingen hebben we het in een dag gereden. Om 04.00 uur 's nachts weg en we waren om ongeveer half zeven bij het huis. Ik houd niet van hard rijden, 140 vind ik echt het maximum. Als de "jongens" reden ging het vaak harder in Duitsland, maar dan zit ik niet echt lekker meer.
|
|
|