![]() |
|
|
#61 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Ik zou maar met de auto gaan. Ten eerste is kerst echt heel duur en als je nog een eind het land door moet rijden lijkt het me dat je met de auto net zo snel bent!
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Nieuw Lid
|
ja dat ga ik proberen een nummer te bellen van die site. Hartelijk bedankt.
met vriendelijke groeten jeremy |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Niets te danken en succes ermee!
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Actief Lid
|
ze hebben ook een kantoor in nederland
je kan mailen naar info@oostwaarts.nl en hun site is www.oostwaarts.nl reizen vanuit amsterdam naar welke plek in brno dan ook is het goedkoopste namelijk 72 EUR voor Brno tel je er 10 euro bij en je hebt 10 euro reserverings kosten. je krijgt een maand van te voren de tickets en je moet een deel van te voren betalen. ze werken samen met Tsjechië. prijsverschil? niet echt,ligt een beetje aan de koersalleen. me vriendin reist er veel mee,heeft geen klachten,aardig personeel,veel drinken en films |
|
|
|
|
|
#65 |
|
VIP Lid
|
Ik heb zojuist op de site een enkeltje besteld.
Is heel simpel, gewoon aangeven van waar naar waar je wilt gaan en welke dag. En nu gaan ze me binnenkort mailen hoe nu verder, als ik de site moet geloven dus haha, maar ik ga er vanuit dat t goed komt. Dit kan iedereen wel denk, en vervolgens kan je ze de rest in het Engels vragen denk. Ik weet ook niet hoe het verder in z'n werk gaat. Ik denk dat ik gewoon een reserveringsbevestiging krijg, waarschijnlijk met hoeveel het gaat kosten. En dat ik dan bij vertrek, bij de bus moet betalen in Rotterdam. Weet iemand hier meer over? |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Actief Lid
|
Per bus naar Tsjechië
Ik reis altijd graag met tempo tours. deze kost rond de 55 euro voor een ritje praag-amsterdam. hij gaat echter maar 2 keer in de week. vrijdag naar nederland en zondag weer terug. ik vind dit heel fijn wanneer ik ff iets op wil halen. hij is ook het snelst. ik heb een keer meegemaakt dat hij er 9 uur over deed. de bus is vaak heel leeg dus hij hoeft bijna nergens te stoppen. je moet niet veel luxe verwachten. koffie is overigens wel aan boord.
voor diegene die geintresseerd zijn, kun je bellen met onderstaand adres voor de snelle lijndienst van tempo. engels spreken ze ook. CK Tempo - ÈSAD Blansko, Svitavská 23 tel. +420 516 417 021 |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Super Lid
|
Kijk hier eens, Jord, is het dit misschien?
https://webapp.eurolines.nl/eurolines/ssl_index.asp Overigens heb ik zelf eens noodgedwongen met deze busdienst gereisd van Plzen naar Amsterdam. Doet er wel wat langer over dan jouw busmy en doet ook wat meer grote plaatsen aan in Duitsland en Nederland. groeten Tabe |
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Als ik aanstaande zondag zou vertrekken betaal ik 67 EUR. Ik moet wel zeggen dat het prettig is dat deze vaker gaat. Dat is een goede service. Mijn bedoeling van het bericht was om de mensen ervan op de hoogte te stellen dat je voor een vriendelijk prijsje zo heen en weer bent. mvgr. jord |
|
|
|
|