|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#101 |
|
Actief Lid
|
Hoi Ditha
Ik ga op zondag 1/4 of maandag 2/4 met de auto van Ameland naar Decin met de auto. Passeer onderweg dus Groningen, wanneer je zin hebt mag je meerijden. Ik zet je dan wel op het station van Decin of Usti nad Labem af vanaf Decin is het ca. 80 minuten met de trein naar Praag. Van mij mag je gratis mee, de trein of bus naar Praag kost ongeveer 6 - 10 Euro. Terug weet ik nog niet precies, Ik blijf daar 10-14 dagen. 15/4 moet ik zeker weer thuis zijn. Stuur maar PMmetje |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Actief Lid
|
Ditha heeft (nog) niet gereageerd
Is er iemand anders die mee wil rijden? |
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Legende
|
|
|
|
#107 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
als er betere tijden en goedkope vluchten zijn zou ik wel met het vliegtuig gaan, niet zo een lange reis, maar ja ![]() |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Actief Lid
|
Geef het niet zo snel op!
Openbaar vervoer (trams) in Praag gaat hele nacht door en bussen naar het vliegveld zijn geen uitzondering (interval 20 minuten). Met een beetje uitzoeken kan je ook naar het vliegveld zo vroeg komen. Het kan zelfs na een avond stappen minst je niet te veel drinkt. Ik breng mijn gasten tegen vergoeding weg. Het kost ze EUR 15 (max 4 personen) maar zo vroeg kiezen zij meestal voor gemak. Rena |
|
|
|
|
|
#109 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
VIP Lid
|
ik heb vorige week online geboekt, via www.eurolines.be: brussel-praha (31 juni-6 mei), een grote 22 euro
![]()
|