![]() |
|
|
#91 |
|
Actief Lid
|
Skyeurope
heeft regelmatig verschillende acties. In november boden ze op diverse trajecten tickets aan voor 5 Euro- all in ( dus ook toeslagen)
Wij hebben toen voor elk 3 tickets gekocht verspeid van januari tot maart. Zo kunnen we af en toe naar Decin voor een habbekrats. tip: abonneer je op hun nieuwbrief. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Actief Lid
|
andere stedentrip
Wat ook een mogelijkheid is bij een volgende gelegenheid om via Praag eens een weekendje Rome, Barcelona of een andere M.Europese stad te boeken.
Via google search is het heel makkelijk om bed en breakfast te vinden. overigens, dinsdags is meestal de goedkoopste dag met skyeurope . voor mij als VUT-er geen probleem. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Nieuw Lid
|
zo goedkoop mogelijk naar praag
mijn broer zit sinds dit weekend voor een half jaar in Praag, ik wil hem dit voorjaar graag eens opzoeken. nu heb ik al een tijd rondgestruind op het internet en op dit forum, maar ik kan nog niet echt wijs worden uit het aanbod. ik ben, ondanks dat ik student ben, afhankelijk van de vakanties en feestdagen. lange reis vind ik niet zo'n probleem. wat is nu de beste optie? bus lijkt in eerste instantie het goedkoopst, maar is dat ook zo? en zo ja, via welke maatschappij, want eurotravels (of hoe die busmaatschappij ook heet die op dit forum al eerder genoemd is) geeft aan niet te rijden van het voorjaar, of komt dat nog?
help, kom er niet meer uit! |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Actief Lid
|
enkele reis
ja dit is enkele reis.
Let op, wanneer je in dezelfde booking een retour neemt is de retour altijd duurder daan de aanbiedingsprijs. dat kun je ondervangen door 2x een enkele reis te boeken. 1x voor heen en 1x voor terug. De heenvlucht wordt in Euri berekend en de terugvlucht in Czk,s maar het komt op hetzelfde neer. Natuurlijk rekent skyeurope dat soort prijzen nooit in de weekenden en in vacantieperioden. Dan moeten ze natuurlijk geld verdienen.Dat zouden ze anders niet volhouden. Het is alleen in low-low season. |
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Legende
|
Eurolines België geeft vertrekdata tot eind oktober. Dat is eigenaardig, ik zou eens kontakt opnemen met de Nederlandse vestiging en navragen wat de mogelijkheden zijn.
|
|
|
|