![]() |
|
|
#82 |
|
Volwaardig Lid
|
Goedkoop vliegen
Voor de geïnteresseerden onder ons die in januari nog naar Praag willen voor slechts € 69,00 (retourvlucht) incl. alle toeslagen!
Ik las deze aanbieding net op de site van inpakken en wegwezen.nl http://www.inpakkenenwegwezen.nl/act...nige_woensdag/ Als je kans wilt maken op deze actie, dan kun je vanaf morgen, woensdag 13 december je gegevens mailen. Ik zou er zo naar toe willen, maar kan helaas niet.....:traan: |
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Nieuw Lid
|
Goedkoopste manier van reizen naar Tsjechië?
Groep jongeren, 10 personen tussen 17 en 20 jaar, zoekt de goedkoopste manier om van Maastricht (of Aken) naar Praag of Brno te reizen deze zomer. Graag advies.
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Super Lid
|
Je zou eens kunnen informeren bij de Euroliner, een busonderneming die voornamlijk jongeren door heel Europa vervoerd. Volgens mij hebben ze een stop in Eindhoven. Redelijk goedkoop en best gezellig. Hier is al eerder op dit forum over geschreven. Zoek even in de
zoekfunctie
euroliner en je hebt de topic (denk ik)
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Super Lid
|
Bus is duidelijk goedkoper.
Ook vanaf Aachen de Duitse trein en als je dan alleen Lokalbahn neemt is dat met een groep heel goedkoop. Maar geen intercity! Bij Tsjechische grens Tsjechisch kaartje kopen. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Actief Lid
|
Amsterdam-Decin voor 360 Kronen
Hallo,
Voor wie het interesseert. Afgelopen dinsdag ben ik voor Euro 13,65 van Amsterdam naar Decin gegaan. Het skyeurope ticket Ams. > Praag kostte Euro 5,00 OV ticket Praag Czk 20 Internationale trein Praag > Decin Czk 222 Het had nog goedkoper gekund wanneer ik de bus had genomen. Vertrek 09.30uur vanaf Schiphol en aankomst Decin 13.58 uur. Ongeloofelijk! Helaas ligt hier ook geen sneeuw. Dinsdag gaan we weer terug. Weekje Tsjechie dus. |
|
|
|