![]() |
|
|
#51 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Voor ons 2 en onze kleine
Met KLM Amsterdam- Praag 20.12. vertrek 7.05 terug 1.1. vertrek 15.05 kost 468.40Euro Met CSA Amsterdam -Praag 20.12 vertrek 7.05 terug 1.1 vertrek 12.45 kost 625 euro Met SKYPE Amsterdam Praag 21.12 vertrek 9.30 terug 2.1 vertrek 7.20 kost 603 euro |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Easy Jet, vertrek vanuit Dortmund
Woensdag 20 dec, terug 4 januari: Kind onder de 2 jaar op schoot, 194 euro Kind onder 14 met stoel, 260 euro |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Hier heb ik ook wat vluchten gevonden http://www.vliegwinkel.nl/
![]() |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Ik heb net gekeken en hij vlieg niet van Amsterdam naar Praag, alleen naar England.
Of heb ik verkeert gekeken? |
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Nieuw Lid
|
ahoy ahoy,
Ik heb een vraag over student agency. Met kerstmis ga ik voor 2 weken naar tsjechie om naar mijn vriendin te gaan. Nu wil ik met student agency gaan omdat deze elke dag reizen naar en van nederland. Ik zie wel een tsjechisch internetadres maar geen nederlands internet adres. Omdat ik geen tsjechisch kan leze. Kan me iemand daar mee helpen om een nederlnads internet site te vinden ove student agency of een telefoon nummer. Waar ik een retour ticket kan boeken. Alvast hartelijk bedankt. groeten van jeremy |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Hoi,
Je kan ook direct kaartjes kopen op het vliegveld voor de terugreis. Wij zijn vorige week met deze bus van Praag naar Liberec geweest en het was echt prima georganiseerd. Kaartjes gekocht op Praag Ruzyne (voor heen en terugreis). De bus was exact op tijd (de bus naar Liberec vertrekt vanaf Cerny Most) en erg comfortabel (gratis gebruik van koptelefoon, tijdschriften en goedkope drankjes, koffie en thee zelfs gratis). |
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
|