![]() |
|
|
#12 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Over die andere bestemmingen: je kunt het beste even eurolines bellen over andere bestemmingen dan Praha en Plzen. In Polen stopt de lijn na Kraków ook in ieder dorp, dus missch. dat ze dat in Tsjechië ook doen? of idd. bij Skyeurope . google gewoon wat af (en bel een keer, kan heel verhelderend werken) en zoek wat 't gunstigst/ goedkoopst is. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
Mus:stopt enkel in plzen, praha,brno opava en ostrava dacht ik?(2 laatste steden zijn een nieuwigheid). althans voor deze zomer toch, weet niet of ze in de komende winterregeling zullen staan.
voor opava en osrtava zul je wss wel moeten overstappen in florenc? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
Vliegtuig het goedkoopst
Voor de Belgen:
Smartwings vliegt nu ook vanuit Brussel naar Praag 6 dagen op 7. Dit is goedkoper en sneller dan bus of trein. Smartwings vliegt al langer vanuit Amsterdam. Website www.smartwings.nl |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lid
|
Ik heb eens rondgesnuffeld en voor september is het slecht 53 euro HT, heeft iemand al met hen gevlogen vanuit Brussel? Dit overtreft Eurolines echt wel massa's!
En wat olomouc betreft, ik ben al enkele keren met Eurolines naar Olomouc gereden (vanuit Gent), dus dit bestaat wel al een eindje. Je stapt over in Brno. Als je kan boeken bij studentagency.cz dan kan je ook wel koopjes doen! Ik vind de bussen en de service ook veel beter dan bij Eurolines. Maar je kan studentagency enkel vanuit Tsjechië boeken geloof ik. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Forum Freak
|
Het was de bedoeling dat 2 van de kinderen die met ons mee gaan op vakantie, met de trein naar Praag zouden gaan wegens ruimtegebrek in de auto. Nu zijn de ouders van èèn van de kinderen (de andere is van ons) daar niet zo blij mee en willen liever dat ze met het vliegtuig gaan. Dat lijkt ze veiliger. o.k. dan, ik lees dat smartwings en
skyeurope
van Amsterdam naar Praag vliegen voor een schappelijke prijs. Klopt het ook. Zij willen n.l. dat ze met de
klm
vliegen en ik denk, waarom duurder maken dan dat het al is. Of zit ik er nu helemaal naast?
![]() |
|
|
|