|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Wat is de beste route naar Marina Lipno?
hallo allemaal ,wij gaan 7 januari 2006 naar
landal
green parks .
We zitten nu even te kijken hoe we gaan rijden ,hoe kan je het beste rijden vanaf regensburg binnen door of door oostenrijk over de snelweg .hoe zijn de wegen daar als het gesneeuwt heeft zijn sneeuwketting altijd nodig of is het goed te doen . wie kan mijn verder helpen alvast bedankt groet ruud en bar |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Reisje
Tja wij zijn in de zomer van 2004 daar geweest dus heb je daar wel iets aan?Wij ebben gewoon (vanuit Veenendaal) de A3 helemaal gevolgd en bij Strazny de grens over en vanaf de grens is het nog 1 uur rijden ongeveer d8 ik. Zij wel binnenwegen tot aan Marino Lipno dus vast wel sneeuwkettingen nodig maar dat weet wellicht wel iemand anders
|
|
|
#13 |
|
Super Lid
|
De laatste keer dat ik die kant uitging ben ik via Metz (Fr) en Toledo (Sp) gereden en echt die route kan ik je afraden: wat een omweg!
Voor het overige: sneeuwkettingen zou ik zeker doen, zijn in Duitsland zelfs verplicht tegenwoordig en je zult ze daar ter plekke ook nodig hebben.
|
|
|
#14 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
In ieder geval NIET via Oostenrijk. Wij zijn 2 x met wintersport naar
Landal
Marina Lipno
geweest waarvan 1 x via Oostenrijk. Je rijd er een heel klein stukje door Oostenrijk heen en je bent verplicht een dure autobahnvignet aan te schaffen. Dus gwoon via Duitsland.
In ieder geval heel veel plezier daar. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
ik ben net een paar uur terug uit lipno (helaas) en wij reden via strazny maar ik raad je aan dit niet te doen, de wegen zijn erg glad ze mogen daar niet strooien omdat het in een beschermd gebied ligt. Wel liggen er kiezels over de sneeuw. En sneeuwkettingen heb je erg nodig, ook op het park de kant van oosterijk is beter aan te rijden, in ieder geval tot aan de grens. dus ik raad aan rij via oosterrijk, beter een duur vignet kopen voor een klein stukje dan de auto in de greppel! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nieuw Lid
|
hallo wij gaan vrijdag nacht naar lipno we denken er toch over om door oostenrijk te rijden ,hadden jullie wel winterbanden ,wij niet maar wel sneeuwkettingen
hoe lang is het ongeveer rijden vanaf linz naar lipno alvast bedankt groet bar en ruud |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
de sneeuwkettingen heb je wel nodig voor op en rond het park (ik weet niet of jullie op het park blijven of ook in de andere dorpen komen) in ieder geval fijne vakantie gewenst |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lid
|
Route naar Horni Plana-Frymburk
Hallo allemaal kan iemant mij de snelste en best te rijden route vertellen van Tilburg naar Horni plana/ ,Frymburk en ook welke gransovergang ik moet hebben van Duitsland naar Tschechie .
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
uuufff gewoon de A3 helemaal volgen en dan bij Strazny e grens over. Dat hebben wij 2 jaar geleden ook gedaan toen we naar Lipno gingen voordeel is dat je bijna 650 km op de snelweg zit en dat rijd lekker door. Vanaf de snelweg naar Horni Plana moet je ongeveer 2,5 uur rekenen.
|
|
|
#20 |
|
Actief Lid
|
Tjek gewoon ff routenet.nl en deze laat het je zien!!!
have fun
|