![]() |
|
|
#31 |
|
Nieuw Lid
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Pivonist
|
Ik wens je sukses dillen, ondanks dat ikzelf ben aangereden door een zwaar beschonken sujet, ik vergeef je dat ene biertje.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Super Lid
|
Macek, misschien hoort die vraag niet hier thuis hoor, maar hoe is dat afgelopen? Is er al een rechtzaak geweest en wat was de strafmaat? Kom je uit de kosten? groetjes, Maria
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Moderator
|
Nu heb ik daarover ook "onnozel zitten kletsen", maar ik kan je verzekeren dat ik nooit drink als ik moet rijden. Zo onnozel ben ik dus ook weer niet.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Super Lid
|
Ik ben ook een onnozele kletser of zoals een medeforumlid zegt ; een onnozele hazelaar.
Moeilijk, erg moeilijk. Persoonlijk houd ik het altijd bij 1 mali pivo of 1 glaasje wijn. MAAR DAT is in Tsjechie al verboden. Ik trek het mij aan. Wil het voorbeeld van mr Dillen niet volgen. Dus 0,0 in het vervolg. Bedankt Dillen. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Pivonist
|
Laatste bericht was dat ik bij de rechtbank moest komen op 29 november, ivm mijn operatie heb ik via mijn advocaten(1 Nederlandse en 1 Tsjech) laten weten dat ik verstek moest laten gaan. Wel heb ik bericht gehad dat de tegenpartij "wil schikken" dus ik wacht af, maar tot op heden nog geen kroon ontvangen en mijn onkosten, en van mijn baas, gaan gewoon door, ik ben benieuwt.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Moderator
|
Maar die had nooit meer op tijd aangekomen, Krulletje.
![]() |
|
|
|