![]() |
|
|
#31 |
|
Moderator
|
Die mag/kan je makkelijk zelf opzoeken in de rubriek Attracties & Bezienswaardigheden, Santusia. Er is echt al heel veel over deze dingen geschreven.
Bewaren we dit topic speciaal voor vragen/tips over Zacler, goed? ![]() |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Lid
|
Nou, dank je maar ik heb eerst goed gezocht voor ik de vraag hier heb uitgezet. Ik kwam er niet helemaal uit of het nou Reuzengebergte is of ergens anders. Ik begrijp het wel dat het voor de mensen die bekend zijn in mijn bijna mijn thuisland makkelijk is, en alle foefjes van het opzoeken kennen, maar voor mij is het nog even moeilijk.
Maar ik ga het weer proberen. Het spreekwoord zegt, zoek en gij zult vinden. Dat ga ik dan weer doen. santisia |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nieuw Lid
|
Amai, ik ben al heel de avond zoet geweest met deze topic die doorlinkte naar de site van Clowntje.
Wij gaan naar Prkenny Dul, daarom dat het woord Zacler mijn aandacht trok. Ik heb me geamuseerd door alle aangehaalde interessante plaatsjes op te zoeken op Google Earth en ze ineens te markeren, ook handig dat je de afstand van het vakantiehuisje en de geschatte rijtijd kunt zien. Heb mijn kinderen al zot gemaakt met rodelbanen, gondelbanen, steppen en stoeltjesliften. ![]() Onze vakantie gaat gewoon te kort zijn! ![]() |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Actief Lid
|
Wij zitten inderdaad ook altijd in het reuzengebergte en gaan vanuit javornik obec rudnik altijd dingen ondernemen. Vrienden van ons zitten in bernartice in de buurt van zacler.
dus inderdaad bekijk onze website eens vooral onder activiteiten maar ook de evenementenkalender probeer ik iedere keer aan te passen als ik weer iets vind (thanx freddy voor je ideen) hieronder de link naar onze website, heb je specefieke vragen stuur me een pm en ik probeer ze te baantwoorden. vanaf 19 juli zijn we zelf 3 wken in tsjechie en kan ik niets beantwoorden. Een hele fijne vakantie, ik weet zeker dat je je vermaken zult. ![]() Laatst aangepast door clowntje; 13-07-08 om 12:20. Reden: citaat niet goed dus verwijdert |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Actief Lid
|
Hoi Clowntje, ik ben net terug van 2 weken Zacler (Bobr) maar volgens mij zit hij er ook niet meer of hij moet onderdeel zijn van een bestaand restaurant
.Volgens Barend was het er trouwens niet te vr..... ![]() |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nieuw Lid
|
Volgende week naar Tsjechie naar Zacler (Bobr)
Volgende week vrijdag gaan we naar Zacler (Bobr). Heeft iemand nog leuke tips? We gaan met z'n 4e. 2 kinderen van 3 en 6 jaar en 2 volwassenen.
Groeten Eric |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Actief Lid
|
oke Aad, maar er komt binnenkort wel een pizzaria in het voormalig kebab tentje.
pension Namesti !!!!!!!!! |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Actief Lid
|
eboone spit onze privewebsite maar eens door, wij hebben diverse dingen in het reuzengebergte gedaan en hebben in de zomer van 2006 bij vrienden in Bernartice (om de hoek van bobr) gezeten.
Vergeet niet ook even de restaurantjes te bekijken. er staan er diverse bij in de buurt van bobr. hele fijne vakantie. Wie weet komen we jullie in de buurt nog tegen want dan zijn wij ook nog in tsjechie. ![]() |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Actief Lid
|
|
|
|