![]() |
|
|
#21 |
|
Nieuw Lid
|
bedankt , maar heb jij misschien goede tips waar in de omgeving rond praag het best is om te gaan winkelen , misschien ergens een dorpje waar redelijk wat wijkeltjes zijn en goedkoper dan in praag zelf ?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Super Lid
|
Ik denk dat anderen dat beter kunnen beoordelen, met name die mensen die al in Tsjechie wonen. Je weet, Praag is al een behoorlijk Westerse stad met westerse prijzen, dus ik denk dat je wat dat betreft buiten de city moet gaan
Komen vast nog wel reacties. Ik zie inmiddels dat dit item aan een reeds bestaande topic is toegevoegd. |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Legende
|
Koja schreef deze vraag op 16-02-05, 17:53, dus wellicht zal hij het ondertussen ook wel weten.
![]() |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Moderator
|
Maar anderen misschien niet, Freddy.
![]() |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Legende
|
Akkoord, maar nu haal je zelf twee topics door elkaar op deze manier! Er is het topic over parkeren Carrefour Praag!
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Moderator
|
Nee hoor, ik haal niks door elkaar... Arianne verwijst in haar bericht toch naar dat andere onderwerp? Dus ik verwacht hier verder geen vragen over dat parkeren.
![]() |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Lid
|
Ik ben voor de eerste keer naar Chodov winkelcentrum (metro C) geweest (http://www.centrumchodov.cz/website/chodov/1.0/?/index) . Het is echt groot. Jij kan snel de weg kwijt raken. Kleding is NIET goedkoper in dorpjes, denk ik. And vaak niet zo mooi. Het is beter om naar Praag te gaan winkelen. Kortingen? - in januari! En dan misschien ook in de zomer...
|
|
|
|