|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Ik ben in 2005 op vakantie geweest in Pozlovice met vijf volwassenen. Pozlovice valt onder Luhacovice. Ik vind het een leuke stad met allerlei mooie huizen. Ik heb het idee dat men het daar beter heeft dan in andere streken van Tsjechië.
In de spa ben ik niet geweest, er hangen wel overal prijslijsten waar je veel informatie kan vinden. Er zijn leuke winkels, wij vonden één winkel wel heel leuk, daar kon je de lokale wijn proeven en kopen en ook de restaurants waren erg goed. Een specialiteit op het menu was gegrild vlees dit was geregen op een zwaard en werd binnengebracht boven een bak met gloeiende kolen. Het was heel erg lekker. We waren met zijn vijven met drank en voor en nagerecht inclusief rond de 1000 kronen kwijt. We hebben elders wel goedkoper gegeten maar dit vonden we toch ook wel eens leuk om te doen. Wij zagen veel Duitsers en Italianen in Luhacovice, het is een drukbezochte plaats en ik denk voornamelijk door al die spa's. Wij zijn ook richting Slowakije geweest en vonden het een prachtige natuur onderweg en een leuke streek om op vakantie te gaan. |
|
|
|